۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۲۰۸۸۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال مردم و ارزش های اسلامی است

نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال مردم و ارزش های اسلامی است
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به تأسی از حضرت علی(ع)مظلومانه ولی مقتدرانه در صحنه حضور دارند، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و ارزش های اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، صبح امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت دومین روز از هفته فراجا، با تبریک فراجا گفت: نیروی انتظامی حافظان امنیت، جان و مال مملکت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به اغتشاشات اخیر و نقش نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی  آرامش را شهر و استان برگرداندند و از زحمات آنان قدردانی می شود.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی به تأسی از حضرت علی(ع) مظلومانه ولی مقتدرانه در همه صحنه ها حضور دارند و از ارزش های انقلاب، جان و مال مردم دفاع می کنند.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت، شهید عبداللهی و شهید کرم پور عنوان کرد: همه شهدا از اصحاب الحسین(ع) هستند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: کسانی که برای بر اندازی و جنگ با خدا به پا می شوند مورد لعنت قرار می گیرند و در مقابل آنهایی که شهید شدند مشمول سلام امام باقر(ع) در زیارت عاشورا هستند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات