۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۲۰۷۱۰
استاندار لرستان مطرح کرد؛

ایجاد جنگ داخلی، هدف دشمن از راه اندازی اغتشاشات اخیر

ایجاد جنگ داخلی، هدف دشمن از راه اندازی اغتشاشات اخیر
زیویار، گفت: دشمن با توطئه به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور بوده و با ابزار توطئه و نقشه شوم وارد میدان شده و دین و ایران اسلامی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار، صبح امروز در آیین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه حوادث اخیر در کشور توطئه دشمن بوده و تدارکات سنگینی برای آن در نظر گرفته است، گفت: دشمن نظم و امنیت کشور را هدف قرار داده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ایران قوی می تواند تاثیرات بسیاری بر کشورهای منطقه داشته باشد و حتی موجب الگو پذیری شود، افزود: هر رفتار سیاسی از ایران بخش عمده ای از منطقه و جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهد و این مهم استکبار را مجبور می کند که ایران قوی از دید نظام سلطه باید ساقط شود.

وی اظهار کرد: ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور مانند سایر کشورهای منطقه از اهداف دیگر دشمنان است و حجاب، بدحجابی و آزادی زمینه آغاز ناآرامی است.

زیویار یادآور شد: ادامه این ناآرامی ها با تخریب اموال عمومی، خسارت به بیت المال و آتش زدن همراه خواهد بود و دشمن برای ضربه به ایران از هیچگونه نقشه ای دریغ نمی کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور است، گفت: دشمنان می دانند که با جنگ نظامی علیه ایران نمی توانند با این کشور مقابله کنند و از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار شده ایم، با ابزار توطئه و نقشه شوم وارد میدان شده اند.

استاندار لرستان با بیان اینکه ساختار نظام سیاسی کشور محصول صدها سال مبارزه با استعمار است، بیان کرد: نسل ها به وجود آورنده ایران اسلامی است، نسل سال ۵۷ انقلاب اسلامی را تکمیل کرده است و خون شهدا ادامه دهنده راه انقلاب است و توطئه دشمنان نقش برآب خواهد شد.

پیکر پاک سرهنگ دوم شهید «داوود عبداللهی»، فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید و امروز در خرم آباد تشییع و در زادگاهش روستای بسطام شهرستان سلسله به خاک سپرده شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات