۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۲۰۶۶۰
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

متأسفانه در مقابل تهاجمات نرم دشمن دچار غفلت و بی‌ برنامگی هستیم

متأسفانه در مقابل تهاجمات نرم دشمن دچار غفلت و بی‌ برنامگی هستیم
حجت الاسلام عبداللهی به نقش حوزه علمیه در ارتقای فرهنگ دینی جامعه اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه در خط مقدم فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبدالهی، بعداز ظهر امروز، در دیدار دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان لرستان برگزار شد، گفت: خروجی مهم حوزه علمیه تبلیغ است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به فعالیت مبلغان و طلاب حوزه علمیه در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: این قشر بیشتر از دیگر آمران به معروف در معرض اهانت قرار دارند، حمایت و معاضدت قضایی ویژه از آنان ضروری است.

وی به دسیسه های فرهنگی دشمن در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان به دنبال عادی سازی هستند و متأسفانه ما در مقابل تهاجمات نرم دشمن دچار غفلت و بی‌ برنامگی هستیم.

حجت الاسلام عبداللهی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی برای مقابله با توطئه های دشمن عنوان کرد: باید نسل امروز را در برابر دسیسه های فرهنگی و شیوه های نفوذ آشنا ساخت.

وی اظهارکرد: توجه به شیوه های صحیح امر به معروف و نهی از منکر و طرح حجاب و عفاف امری مهم برای انجام وظیفه در این عرصه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را ضروری خواند و بیان کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ضامن اجرای عدالت در جامعه بشری و احیای ارزش‌ها و حقوق انسانی است.

حجت الاسلام عبداللهی به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه های علمیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح ملی اشاره و عنوان کرد: فعالیت های مشترکی با همکاری حوزه های علمیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجرایی خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات