۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۲۰۹۲۹
سردار عبدالله ویسی:

شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند

شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند
کرمانشاه ـ سردار ویسی گفت: شهیدان زنده اند و همواره بر اعمال و کردار ما در این زندگی ناظر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار عبدالله ویسی امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهید سردار حسین همدانی که در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: شهدا حاضر و ناظر بر ما هستند و اعمال ما را می بینند، در دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از اسلام و انقلاب و کشور دفاع کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: همه ما با اختیار و با افتخار با شهدا عهد بستیم و به میدان آمدیم و تلاش کردیم که آرمان های انقلاب و شهدا را زنده نگه داریم.

وی تصریح کرد: بعد از عروج ملکوتی امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردیم و پای نظام و انقلاب خود ایستادیم لذا ما نسبت به گذشته خود لحظه ای نادم و پشیمان نیستیم و به گذشته خود افتخار می کنیم ما فراموش نکردیم که برای تکلیف به میدان آمدیم نه برای نتیجه.

سردار ویسی خاطرنشان کرد: به لطف خدا انقلاب اسلامی پشتوانه ای قریب به ۱۵۰۰ سال بعثت پیامبر(ص) را دارد و مطالبه خداوند و همه پیامبران و امامان معصوم علیه السلام بوده و می باشد.

وی با بیان اینکه شهید همدانی در کنار سایر فرماندهان در این منطقه در برابر دشمنان بعثی جنگید، گفت: شهید همدانی با ظاهری آرام، بیانی احسن، با طمانینه و در کار نیرویی پرخروش، متفکر و شجاع بود همنشین با امیر صیاد شیرازی در آزادسازی پادگان سنندج نقش ویژه ای داشت  و همنشین و همسنگر سردار دلها شهید سلیمانی بود.

این رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد: شهید همدانی از کسانی بود که نماز شبش ترک نمی شد و همواره در حال تلاش و کوشش بود انسانی دیندار بود که نسبت به ولایت تبعیت محض داشت و نسبت به تربیت خانواده بسیار حساس بود ایشان انسانی بسیار وارسته و شایسته بود.

سردار ویسی با تاکید بر اینکه این مملکت و این انقلاب صاحب دارد، گفت: برخی از دشمنان و تجزیه طلبان و برخی فریب خوردگان به میدان آمده اند که به زعم خود این انقلاب را شکست دهند./1400/

ارسال نظرات