۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۲۰۹۳۷

حضور نشر هاجر در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های حوزوی و معارفی حوزه خراسان

حضور نشر هاجر در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های حوزوی و معارفی حوزه خراسان
مرکز نشر هاجر؛ ناشر تخصصی زن و خانواده در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان حضور یافت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حضور در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان، کتب حوزوی و معارف اسلامی منتشر شده خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داد.

این مرکز که ناشر تخصصی زن و خانواده نیز هست برای عموم مردم 20 درصد و برای طلاب خواهر تا 30 درصد تخفیف اختصاص داده است.

هفتمین نمایشگاه کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان با حضور ۱۴۰ ناشر معتبر کتب حوزوی و معارف اسلامی 14 تا 2۱ مهرماه 1401 در مشهد مقدس، چهارراه شهداء، مدرسه آیت‌الله العظمی خویی برپا شده و شامل کتب تخصصی حوزوی، درسی، کمک‌درسی و علوم دینی، علوم و معارف اسلامی، شهدا و دفاع مقدس، خانوادگی، اخلاقی، تربیتی و کودک و نوجوان است.

ساعات بازدید از هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان ۸:۳۰ صبح تا ۱۷ بعدازظهر است که زمان بازدید ویژه خواهران ۱۷ و ۱۸ مهرماه است.

در این نمایشگاه که با هدف حمایت از طلاب و پژوهشگران و همچنین تأمین منابع درسی و کمک درسی و پژوهشی طلاب دایر شده، مرکز نشر هاجر آماده خدمت رسانی به مراجعین و بازدیدکنندگان خواهد بود.

علاقه مندان همچنین می توانند جهت آشنایی بیشتر با مرکز نشر هاجر و محصولات این انتشارات به نشانی اینترنتی https://hajarpub.ir/ مراجعه کنند.

ارسال نظرات