۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۲۰۹۸۸
رهبر انصارالله:

آمریکا و اسرائیل در پی گمراهی بشریت هستند

آمریکا و اسرائیل در پی گمراهی بشریت هستند
بدرالدین الحوثی تأکید کرد که همه تلاشهای استکبار و وابستگان آن در تمامی اعصار که در دوران ما، آمریکا و اسرائیل است، این بوده که مردم را از نور به سمت تاریکی بکشانند.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنش انصارالله یمن بعد از ظهر شنبه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) سخنرانی کرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، ملت عزیز یمن مانند سالهای گذشته، این مراسم را برگزار می‌کنند تا بتوانند از نور این مناسبت برای خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ملت یمن به خاطر ایمان خود، به پیامبر اکرم، ابزار محبت می‌کنند، گفت: مشکلات و بحرانهایی در امت اسلامی و جوامع بشری وجود دارد که میلاد حضرت رسول (ص)، مناسبت مهمی برای تشخیص علت واقعی این مشکلات است.

الحوثی با اشاره به اینکه علت واقعی مشکلات بشری، انحراف از هدایت و تعالیم الهی است که نمی‌توان برای آن جایگزین بهتری معرفی کرد، تصریح کرد: هر اندازه انسان ارزشهای الهی را نادیده بگیرد، زیان می‌کند و قربانی سوء استفاده دشمنان می‌شود.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد: همه تلاشهای استکبار و وابستگان آن در تمامی اعصار که در دوران ما، آمریکا و اسرائیل است، این بوده که تلاش کنند تا مردم را از نور به سمت تاریکی بکشانند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای متجاوز به دنبال نشر اعتقادات نادرست، ترویج شرک به خداوند و مفاهیم ضد ایمانی هستند، ادامه داد: طاغوتیان و مستکبران در تلاش هستند مردم را از پیامبران و تعالیم الهی دور کنند و به اسم دین، دین را تحریف کنند.

الحوثی با بیان اینکه متجاوزان همچنین در پی گسترش رذایل اخلاقی و روابط حرام هستند، تأکید کرد: مستکبران در تلاش هستند تا عدالت را از زندگی محو کنند تا ظالمان بتوانند به مظلومان زور بگویند.

الحوثی با تأکید بر اینکه آمریکاییها و صهیونیستها می‌خواهند سایر مردم را برده خود کنند تا بتوانند بر آنان مسلط شوند، عنوان کرد: رسوال الله (ص) با در هم شکستن رژیمهای طاغوتی و انتقال اعراب از جاهلیت به اسلام، دستاورد بزرگی داشت.

وی بازگشت عملی و صادقانه امت اسلامی به قرآن کریم و رسول الله (ص) را تنها راه نجات از خسران دانست و تأکید کرد: پیام خداوند تعالی، آزادی انسان از بردگی طاغوت و تعالی روحی و اخلاقی است. از رهبران و جامعه غربی نیز می‌خواهم که از اهانت به پیامبر و دشمنی با پیامبران و کتاب خداوند دست بردارند.

رهبر انصارالله ضمن هشدار به غربیها به خاطر تلاش آنان برای فاسد کردن ملتها، خاطر نشان کرد: از رهبران غرب می‌خواهم که خود را از شر صهیونیسمی نجات دهند که بر آنان چیره شده و گمراهشان کرده است.

ارسال نظرات