۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۲۱۰۱۱
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان:

فصل شیدایی بیان صادق تاریخ به زبان هنر است

فصل شیدایی بیان صادق تاریخ به زبان هنر است
آیت الله خاتمی گفت: نمایش فصل شیدایی بیان صادق تاریخ به زبان هنر است و اگر بتوانیم از زبان هنر‌ در راستای ترویج فرهنگ‌های مختلف استفاده کنیم، قطعا موفق خواهیم شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در حاشیه بازدید از نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در قم که به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج در راستای کنگره ملی شهدای استان قم برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روایت اتفاقات حضرت آدم (ع) تا ظهور امام زمان(عج) اتفاقی زیبا بود که این نمایش موفق شد آنرا به نمایش بگذارد و با توجه به استقبال امشب مردم از این نمایش، می‌توان گفت تماشاگران به خوبی جذب این نمایش شده‌اند.

وی افزود: «فصل شیدایی» روایت صادق تاریخ به زبان هنر است، اگر بتوانیم از این زبان در ترویج فضائل و ارزش‌های مختلف همچون فرهنگ حضرت فاطمه‌زهرا(س) و حجاب استفاده کنیم قطعا موفق خواهیم شد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: «فصل شیدایی» توانسته روایت‌های زیبایی از اتفاقات مهم تاریخ را برای مخاطب به نمایش بگذارد و حس و حال خوبی را بدهد، روایت به آتش کشیدن درب خانه حضرت زهرا(س) و شهادت ایشان، نشان دهنده دنیای سوز و تجسم مظلومیت ایشان بود و این آیتم نمایش بنده را بسیار متاثر کرد.

وی در پایان با قدردانی از زحمات برگزارکنندگان این نمایش، از مردم، اساتید، دانشجویان، روحانیت معظم و مسئولان استان قم دعوت کرد که به تماشای این نمایش بنشینند و از برکات و حال خوب این اثر بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات