۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۲۱۰۱۲
امام جمعه گیلانغرب:

دشمن در جنگ و هجمه ای چندلایه به دنبال از بین بردن وحدت است

دشمن در جنگ و هجمه ای چندلایه به دنبال از بین بردن وحدت است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دشمن در برهه کنونی متوسل به یک جنگ هیبریدی و چند لایه در حوزه‌های مختلف عقیدتی اجتماعی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام فاطمی نسب امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی ما خوشبختانه امروز در اوج اقتدار قرار دارد، قوای نظامی و انتظامی ما به مجموعه ای از تجارب رسیده است که امروز می‌توانیم در اوج بالندگی و رشد باشیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: امروز با جریانات مخالفی که این روزها دشمنی خود را علنی نمودند مواجه هستیم و جنگی ترکیبی از انواع و اقسام دشمنی ها نسبت به جمهوری اسلامی می بینیم.

وی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی برخلاف گذشته در منطقه ای که بازیگر اصلی آن  آمریکا بود، با وجود  انواع دشمنی ها و فشار مستکبران انواع تحریم ها بحمدالله سربلند و با اقتدار است و استقلال و امنیت ملی خود را حفظ کرده و این نتیجه اقتدار نیروهای مسلح ماست.

وی خطاب به دشمن که امروز فضای روانی را در جامعه به راه انداخته گفت: چرا در مقابل جنایات آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاه آمده و امروز به اصطلاح  دغدغه مند حقوق زنان شده‌اید؟

امام جمعه گیلانغرب ابراز داشت: امروز در کشور ما در بخش های مختلف زنان حضوری پررنگ دارند و این حصول و نتیحه تفکر و ماهیت نظام ماست که زنان در آن نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب ابراز داشت: امروز دشمن در جنگ و هجمه ای چندلایه با بهانه جدی دنبال از بین بردن وحدت است، دشمن ناکام و سرخورده که توان عملیات نظامی را ندارد به متمسک به  عملیات روانی است و این اقتدار ما مرهون تلاش نیروهای مسلح و خون های پاک شهیدان است.

در ادامه این مراسم، سرهنگ محمدی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گیلانغرب نیز در  مراسم صبحگاه مشترک طی سخنانی اظهار داشت: به حول و قوه الهی شهرستان گیلانغرب به لحاظ امنیتی از امنیت نسبی برخوردار و شاخص های امنیتی تاثیرگذار را داراست  و در زمره امن ‌ترین شهرستان های استان و کشور محسوب  و در بالاترین نقطه امنیتی قرار دارد.

وی گفت: در بحث حوادث اخیر نیز در شهرستان گیلانغرب با توجه به سبقه ایثارگری همه مردمانش در دفاع از کیان انقلاب و کشور  هیچ موردی از موارد مشابه در سطح کشور وجود نداشته است./1400/

ارسال نظرات