۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۲۱۰۵۴
حجت الاسلام زنگنه:

دشمن با سرمایه‌گذاری‌های کلان درصدد ایجاد تفرقه میان سنی و شیعه است

دشمن با سرمایه‌گذاری‌های کلان درصدد ایجاد تفرقه میان سنی و شیعه است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زنگنه گفت: دشمن با سرمایه‌گذاری‌های کلان درصدد ایجاد تفرقه بین سنی و شیعه است و برای رسیدن به هدف خود از هیچ فعالیتی فروگذار نکرده‌است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام رحیم زنگنه ضمن تبریک میلاد باسعادت رسول اکرم (ص) و فرا رسیدن هفته وحدت در گفت‌وگویی با تاکید بر لزوم پیروی جامعه اسلامی از سیره و فضایل پیامبراکرم(ص)، اظهار داشت: ترویج جنگ‌های مذهبی بین سنی و شیعه یکی از راهبردهای اصلی دشمنان برای اختلاف‌افکنی در میان جوامع اسلامی است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه وحدت مسلمانان با شعار محقق نمی شود، افزود: در جبهه اسلام هر کس پیامبر را قبول دارد باید مقابل توطئه‌های دشمن بایستد.

وی با تأکید به هوشیاری در برابر دشمنان و حفظ برادری، وحدت و انسجام در جامعه اسلامی، گفت:  امروز دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال محقق نشدن وحدت اسلامی هستند.

حجت الاسلام زنگنه امنیت در کشور را از معجزات وحدت دانست و گفت: دشمنان اسلام از سالیان گذشته تا کنون با سرمایه‌گذاری‌های کلان درصدد ایجاد تفرقه بین اهل سنت و شیعیان هستند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ فعالیتی فروگذار نکرده‌اند.

وی گفت: هفته وحدت بیانگر کرامت و عظمت امت اسلامی است و یکی از اصول اسلام، وحدت مسلمین و اخوت است.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه جامعه بشریت و مسلمانان باید وحدت خود را حفظ کنند، گفت: خداوند از تفرقه و جنگ بین بشریت بیزار است چراکه محصول نزاع و تفرقه از بین رفتن وحدت، هیبت و احترام است.

وی تصریح کرد: حفظ وحدت و انسجام می‌تواند نقطه قوتی برای اسلام و نقطه ضعفی برای استکبار جهانی باشد. امیدواریم هفته وحدت به وحدت عملی و اجرایی در جامعه تبدیل شود و دیگر شاهد توطئه ‌های دشمنان مسلمانان در هیچ کجای دنیا نباشیم./1400/

ارسال نظرات