۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۲۱۱۱۱

بیانیه حوزه علمیه کرمان در محکومیت اغتشاشات اخیر

بیانیه حوزه علمیه کرمان در محکومیت اغتشاشات اخیر
کرمان - هزار نفر از مدیران، کادر، اساتید، مبلغان طرح هجرت و امین حوزه علمیه استان کرمان پیرامون حوادث اخیر بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، هزار نفر از مدیران، کادر، اساتید، مبلغین طرح هجرت و امین حوزه علمیه استان کرمان پیرامون حوادث اخیر بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

یا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم (محمدآیه 7)

 حوادث اخیر و سطح و عمق موضع گیری مقام معظم رهبری (مد ظله) نشان داد که انقلاب اسلامی با جنگی ترکیبی و اغتشاشی برنامه ریزی شده از سوی رژیم غاصب جعلی اسرائیل و آمریکا و ارتجاع منطقه و کمک برخی مواجب بگیران خائن در خارج با توجه به  عدم تحمل آنها نسبت به پیشرفت همه جانبه ملت انقلابی در عرصه های مختلف بوده و تنزل این اتفاقات به فوت یک هموطن  و موضوعاتی مثل حجاب ، بدحجاب ، فقر ، فاصله طبقاتی ، اقتصادی ، آزادی های موهوم لیبرالیسم و دعوای معدود عناصر خود فروخته سلبریتی هنری و ورزشی و... گمراه کننده است. بلکه  دعوا و بحث بر سر استقلال ، ایستادگی ، تقویت و اقتدار ایران اسلامی است.

اکنون دشمن پس از شکست نظامی، اقتصادی و ناتوانی سیاسی در عرصه دیپلماسی با استفاده از تمامی ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری خود جنگی شناختی و روانی به راه انداخته و در صدد نفوذ و تغییر در مبنای محاسباتی مردم و مسئولین نظام است. در آستانه  ماه مهر، این هجمه با استفاده از امپرطوری رسانه ای و فضای مجازی با تمامی توان بر تغییر جهت گیری نظام قرار گرفته است. زهی خیال باطل!

ایمان راسخ عاشورایی و اربعینی ملت ایران و خروش امت حزب الله در مخالفت با اغتشاشات و حرمت شکنی ها نسبت به قرآن، حجاب، ناموس از سویی و سرآغاز شیرین عهد و پیمان مجدد امت با امام زمان (عج) شکستی سهمگین بر پیکره استکبار جهانی و ائمه کفر و نفاق رقم خواهد زد.

اکنون بر خواص حوزه های علمیه لازم  است، ضمن تحلیل و تبیین درست حوادث اخیر در محافل حوزوی، دانشگاهی و آموزش و پرورش و جوامع هنری و ورزشی، موضعگیری یکپارچه و مناسبی اتخاذ نموده و جهاد تبیین را سرلوح فعالیت های خود قرار دهند. در غیر این صورت دشمن نظام فکری و جریان سازی های خود را بر مخاطبین در یک حرکت فرسایشی دیکته می نماید. همچنین ضمن حمایت از نیروهای مظلوم و قدرتمند انتظامی، امنیتی، قضائی و بسیج مردمی، در تمامی منابر و تریبون های جمعه و جماعات بر مساله  امنیت اجتماعی و حفظ وحدت اقوام (خط قرمز نظام) تاکید شده و بر حضور هوشمند مردمی در دفاع از شهرها و مراکز و رصد و گزارش اخبار و اطلاعات تحرکات ضد انقلاب در فضای مخرب مجازی و عمومی جامعه و همچنین دفاع قاطع مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان از طرح حفظ و صیانت فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات تاکید می گردد.  

در پایان یاد و خاطره همه شهدای راه حق و شهدای انتظامی و نیروهای مسلح و شهدای مدافع امنیت و بویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار  شهید سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان را گرامی داشته و خواستار برخورد جدی و قاطع و به هنگام دستگاه قضایی با  عوامل مخل پیدا و پنهان نظم و امنیت و اغتشاشگران و محرکین آنها هستیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
احسنت
0
0