۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۷۲۱۲۰۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

مردم کُرد مرزدارانی غیور و بی ادعا هستند

مردم کُرد مرزدارانی غیور و بی ادعا هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام  والمسلمین حجتی گفت: مردم کُرد از ابتدای انقلاب تا امروز مرزداران غیور و بی ادعایی بوده اند و هرگز به دشمنان این آب و خاک اجازه تعدی نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت برگزار گردید، اظهار داشت: در ایامی که برای همه مسلمین مبارک است، برخی از افراد فریب خورده تاب شادی مردم را نداشتند و دست به کارهایی زدند که خروجی آن علیه ملت بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: این اغتشاشگران باید بدانند که هرگز و با هر کاری نمی تواند محبت رسول خدا و اسلام را دل ملت ایران پاک کنند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: امروز دیگر خبری از یکه تازی و قدرت آمریکایی ها و دیگر ابرقدرت ها نیست ولی با این وجود آنان همواره با قدرت رسانه ای تلاش دارند که حقایق عکس نمایش داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه امروز اسلام فراگیر شده است، تاکید کرد: به برکت اسلام دشمنان هرگز نمی توانند کشورهای اسلامی را به سیطره خود در بیاورند.

امام جمعه موقت کرمانشاه اضافه کرد: امروز اسلام به رهبری ایران در مقابل جهان کفر و استبداد ایستاده است و از سوی دیگر شاهد قدرت روزافزون جمهوری اسلامی هستیم.

وی با تاکید به اینکه دشمنان همواره به دنبال بهانه ای برای حاشیه سازی علیه جمهوری اسلامی هستند، گفت: همه از فوت دختر کُرد غمگین شدیم ولی در این میان گروهک های تروریستی همانند کومله و دموکرات که جنایات زیادی علیه ملت کُرد انجام داده اند داد خونخواهی سر می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی این گروهک ها را مزدور ابرقدرت ها دانست و یادآور شد: دشمنان هنوز در توهم هستند و امیدوارند که این نظام ساقط شود ولی نه تنها این امر محقق نمی شود بلکه روز به روز شاهد اقتدار ایران اسلامی هستیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: خروجی هر اغتشاشی زیان برای مردم و دولت است و همین امر یکی از زمینه های پسرفت جامعه محسوب می شود.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه امروز آمریکایی ها برای ملت ایران دایه مهربان تر از مادر شده اند، تاکید کرد: آمریکایی ها که ملت ایران را همه گونه تحریم کرده اند، امروز دم از دفاع از اعتراضات و اغتشاشات می زنند که این امری مضحک است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به جنگ رسانه ای و تبلیغاتی بی سابقه دشمنان در این روزها علیه ایران اسلامی، عنوان داشت: دشمن در تلاش است که فکر، ایمان و نجابت ملت ایران را از بین ببرد و برای این کار هم تاکنون هزینه های بسیاری متحمل شده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه ایران متعلق به همه ایرانیان است، گفت: دشمن تلاش دارد که با فضای مجازی فکر و ذهن جوان ما را با سمت خود منحرف کند.

وی با اشاره به اینکه اغتشاش گران از جوانان ما جدا هستند، تاکید کرد: دشمن با استفاده از امکانات رسانه ای خود احساسات جوانان ما را برمی انگیزد و از این طریق می خواهد که به این نظام مقتدر آسیب برساند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه گروه های رانده شده از ایران امروز برای این کشور نقشه و برنامه ترسیم می کنند، اظهار داشت: مردم کُرد از ابتدای انقلاب تا امروز مرزداران غیور و بی ادعایی بوده اند و بی شک هرگز به دشمنان این آب و خاک اجازه تعدی را نخواهند داد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به خویشتن داری نیروی انتظامی در مقابل جوانان معترض، خاطرنشان ساخت: وظیفه همه ما در این شرایط حفظ آرامش در کشور است زیرا آرامش در کشور برای دشمنان قابل تحمل نیست./1400/

ارسال نظرات