۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۲۱۳۰۹
عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:

ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی یکی از استراتژی‌های دشمن است

ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی یکی از استراتژی‌های دشمن است
کرمانشاه ـ حیدری گفت: یکی از استراتژی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شهریار حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به ویژه استان کرمانشاه سال‌های طولانی با همدلی و وحدت در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هفته وحدت یک فرصت مناسبت برای بازخوانی مشترکات مسلمین است، گفت: حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه از دستورات قرآن است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه اتحاد و همدلی مردم بوده و حضرت امام خمینی (ره) بر همین اساس بیشترین تاکید را بر حفظ وحدت در بین مذاهب اسلامی داشته‌اند.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس افزود: رهبر انقلاب نیز خط قرمز نظام را تفرقه بین مذاهب و اقوام مختلف می دانند و یکی از استراتژی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی است.

وی بیان کرد: بزرگان و علمای دینی لازم است که برای ایجاد وحدت بیشتر در دنیای اسلام اهتمام جدی تری داشته باشند و با بصیرت و روشنگری اجازه ندهند که توطئه‌های تفرقه انگیز دشمنان عملی شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مردم اهل سنت، اهل حق و شیعه شهرستان سرپل برادروار و متحدانه در کنار هم زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: وحدت باعث تولید قدرت و اقتدار جهان اسلام در برابر دشمنان می‌شود./1400/

ارسال نظرات