۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۲۱۴۰۳
با حضور مشاور فرمانده کل سپاه؛

نخستین کارگاه توانمندسازی کانون‌های فرهنگی کاشان برگزار شد

نخستین کارگاه توانمندسازی کانون‌های فرهنگی کاشان برگزار شد
اصفهان- نخستین کارگاه توانمندسازی کانون‌های فرهنگی کاشان با حضور مشاور فرمانده کل سپاه در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا د ر کاشان، سردار حسین دقیقی صبح امروز در نخستین کارگاه توانمندسازی کانون‌های فرهنگی کاشان که در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی برگزار شد، گفت: مسائل اقتصادی در کانون‌های فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به لزوم توجه کانون‌های فرهنگی به مسائل اقتصادی و درآمد‌های پایدار برای فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: مدیران کانون‌های فرهنگی کاشان برای ایجاد بیش یکصد شغل در آینده نزدیک در این شهرستان باید اهتمام ویژه داشته باشند.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توانمند سازی بیش از ۶۴ تعریف دارد که هر یک معنای بلندی را در خود جای داده است گفت: در ادبیات تعریف توانمندسازی باید به نقطه اشتراک برسیم چرا که توانمندسازی فقط با حضور کانون‌های فرهنگی تحقق خواهد یافت.

سردار دقیقی تأکید کرد: تحقق توانمند سازی کانون فرهنگی در گرو مشارکت حداقلی سرمایه گذاری همه اعضای کانون‌های فرهنگی در صندوق سرمایه قرض الحسنه انصار الحسین متعلق به کانون‌های فرهنگی است.

لازم به ذکر است، در نخستین کارگاه توانمندسازی کانون‌های فرهنگی کاشان درمیزگردی با حضور سردار محتشمیان از مدیران اقتصادی و توانمندسازی کشور، احمد کریمی مدیر فعال اقتصادی و فرهنگی، غیاثی اقتصادان و استاد دانشگاه، آبیاتی مدیر کانون برتر کشور در زمینه کارآفرینی و منتظر المهدی از فعالان فرهنگی و کارآفرینی برگزار شد به اهمیت موضوع اقتصادی در جامعه به ویژه در کانون‌های فرهنگی و حضور اعضای کانون‌ها در کارگاه‌های توانمندسازی تأکید شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات