۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۲۱۴۴۵
معاون حقوقی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد؛

ضرورت تجدید نظر در روش ها و برنامه ریزی ها برای جذب جوانان

ضرورت تجدید نظر در روش ها و برنامه ریزی ها برای جذب جوانان
مازندران - معاون حقوقی و امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر ضرورت تجدید نظر در شبکه سازی ها، روش ها و برنامه ریزی ها برای جذب جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری، معاون حقوقی و امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آیین تودیع معارفه مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مازندران، سردار سلیمانی را الگوی فرزانه و تربیت یافته مکتب اسلامی دانست و گفت: این سردار شهید در اخلاق، جهاد، تدبیر و سیاست، مهربانی و مودت سرآمده بوده است.

وی، مازندران را استانی حاصل خیز در بعد نیروی انسانی معرفی کرد و افزود: علمای فرزانه زیادی در استان مازندران زیست کردند و علمای زیادی نیز در استان حضور دارند و مردم استان در تدین و ولایتمداری در کشور سرآمد هستند.

حجت الاسلام عرب انصاری با اشاره به سبقه دینی و انقلابی مردم مازندران در طول تاریخ خاطرنشان کرد: برخی‌ها نور و نورانیت را نمی‌توانند ببینند و در جامعه اسلامی ایران شیعی، اگر کسی ظلمانی شود باید غصه خوریم.

وی، ملت ایران مردمی دیندار و عاشق اهل بیت(ع) معرفی کرد و با بیان این که روز عاشورا یکی از مهم ترین و تاریخی ترین روزها در کشورمان است، تصریح کرد: در این روز مردم از مذاهب مختلف به عزای حسینی می پردازند و در چنین کشوری اگر کسی دچار ظلمت شد، باید غصه خورد.

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود به فتنه اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان این که دشمن جوانان را به سمت خود می‌کشد، گفت: اگر دست این جوان را نگیریم، رها می‌شوند.

حجت الاسلام عرب انصاری با تاکید بر اینکه باید برای مسجدی شدن و امام حسینی شدن جوانان برنامه ریزی کنیم، گفت: ما به برکت خون‌های مطهر شهیدان دارای امنیت هستیم و به نظر می‌رسد در روش‌ها و برنامه ریزی ها و نوع ارتباط سازی، شبکه بندی باید تجدید نظیر داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود مردم را اصل و معیار دانست و گفت: ما باید به سمت مردم برویم زیرا درد ما و مردم مشترک است.

معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که این شورا نباید در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌ها خلاصه شود، بر ضرورت مردمی کردن برنامه ها تأکید کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات