۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۲۱۵۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فقدان الگو و برنامه برای مدیریت سبک زندگی ایرانی اسلامی جبران شود

فقدان الگو و برنامه برای مدیریت سبک زندگی ایرانی اسلامی جبران شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت جبران فقدان الگو و برنامه سازی برای مدیریت سبک زندگی ایرانی اسلامی تأکید کرد و گفت: الگوی خانواده در تراز اسلامی ترسیم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضاشاهرخی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان، با اشاره به توطئه های دشمن و ضرورت هوشیاری مردم در برابر این دسیسه ها، گفت: گاهی ممکن است هجوم تبلیغاتی، ناخودآگاه بر افراد تاثیرگذار باشد، بنابراین اقدامات انجام شده نظام را باید دید و خوب قضاوت کرد چراکه جمهوری اسلامی همیشه در حال خدمتگزاری بوده شاید گاهی کند، اما متوقف نشده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه وقتی برخی افراد شاغل در ادارات مطلبی را در فضای مجازی منتشر و با روش نظام سلطه همراهی می کنند بر افکار عمومی تاثیر منفی دارد، افزود: انتظار می رود مدیران هر دستگاه اشرافیت و دقت نظر بیشتری بر مجموعه خود داشته باشند.

وی عنوان کرد: امروز در موقعیت خاصی هستیم بنابراین باید هوشیار و دقیق بود و با کمک گرفتن از مراکز علمی و اطلاع رسانی دقیق، به موقع و با ظرافت باید کمک کرد تا موضوع تبلیغات و ترویج مسائل نیاز امروز جامعه به خوبی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در زمینه انتصابات نیز تأکید کرد: از گذشته تاکنون افرادی با توصیه، سفارش یا تبعیض بر سر کار آمده اند که تعداد کم آنها نیز زیاد و در این شرایط آسیب زا است، در این زمینه باید تجدید نظر صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی حضور جمعیت های وفادار به مسائل دینی، قرآنی، نظام، امام و رهبری از جمله بانوان محجبه را ببینیم که از حریم عفاف و حیا دفاع کردند، ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: فقدان الگو و برنامه سازی متناسب برای مدیریت سبک زندگی ایرانی اسلامی باید جبران و در این راستا از ظرفیت های فرهنگی استفاده شود.

وی با تاکید بر ترسیم الگوی خانواده در تراز اسلامی مبتنی بر آموزه های قرآن و سیره اهل بیت(ع)، گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های مذهبی، از روحانیت در راستای تبیین، تبلیغ و گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی بهره برد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات