۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۷۲۱۰۴۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت طلاب لرستانی در کارگاه آموزشی تخصصی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم

شرکت طلاب لرستانی در کارگاه آموزشی تخصصی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم
عزیزی به برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم اشاره کرد و گفت: طلاب سطح سه و دو حوزه در این دوره شرکت کردند.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: به همت ستاد اقامه نماز استان لرستان کارگاه آموزشی تخصصی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم ویژه بانوان طلبه سطح ۳ و دانش آموختگان سطح ۲ خرم آباد و شهرستان ها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی دو روزه در نظر گرفته شده بود، افزود: امروز 17 مهر پایان برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم بود.

عزیزی بیان کرد: طلاب شرکت کننده در این دوره آموزشی گواهی نامه تفسیر تخصصی قرآن کریم را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه به برگزاری دوره آموزشی حجاب برتر در حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: این دوره نیز با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره های آموزشی 16 مهر با هدف پاسخ گویی به شبهات در حوزه علمیه خواهران دورود برگزار شد.

عزیزی به اهمیت موضوع حجاب و عفاف و نهادینه سازی این فرهنگ بین فرد، خانواده و جامعه عنوان کرد: فرهنگ سازی و بصیرت افزایی در این زمینه خنثی کننده توطئه های دشمنان در حوزه حجاب و عفاف است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات