۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۷۲۱۶۵۰

اسلام ستیزان

اسلام ستیزان
آذر منصوری در یادداشتش خواستار تعطیلی حکم حجاب در کشور شده و نمی‌دانیم تا چه زمانی باید این زبان‌های ضد اسلام را تحمل کنیم؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نمی‌دانم از کجا باید شروع کرد. بارها و بارها گفته شده و شنیده شده از سابقه و پیشینه افرادی که باز باید از اقدامات نسنجیده‌شان بگوییم و بنویسیم! در گذشته باید جلویشان را می‌گرفتی که با تندروی هایشان انقلاب و انقلابیون را به دامان چپ گرایان نبرند و امروز نیز باید کنترلشان کرد تا مبادا کشور و مردم را به سمت غرب بکشانند. «لا تَرَى الجاهِلَ إلاّ مُفرِطا أو مُفَرِّطا» و «اَلیَمینُ وَ الشِّمالُ مَضَلَّةٌ وَ الطَّریقُ الوُسطی‌ هِیَ الجادَّة»؛ تحلیل این نوع شخصیت‌ها را امیرالمومنین علیه السلام به ما تعلیم داده و آگاهی لازم را درمقابل آنان به ما داده اند.

از ابتدای انقلاب با این معضل رو به رو بودیم و باید هزینه‌هایی که این جماعت تندرو و کندرو بر انقلاب تحمیل می‌کردند را جبران می‌کردیم؛ این هزینه‌ها شامل تصمیمات و انتخاب‌های غلط بود که به بروز فتنه‌ها بدل می‌شد. البته که فتنه را تأیید نمی‌کنیم اما در تهدیدها، فرصت‌هایی است که در شرایط عادی و حتی در خود فرصت‌ها نیست. «لَتُبَلْبَلُنَّ بَلْبَلَةً وَ لَتُغَرْبَلُنَّ غَرْبَلَةً»؛ الک شدنی که در فتنه‌ها شاهدش هستیم، در هیچ شرایط دیگری رخ نخواهد داد و شناختی که از افراد در این فضای غبارآلود حاصل می‌شود، هیچ وقت دیگری پیدا نخواهد شد. البته به این شرط که آزموده را دوباره نیازماییم!

پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی اگر امروز و در این موقعیت نتوانیم حرف بزنیم، در چه زمانی باید سخن بگوییم؟! بدون تعارف و تردید باید گفت اگر محرز شد شخصی که صاحب تریبون است و همچنین توانایی جریان سازی در بین برخی از مردم را دارد، در حال فعالیت علیه اسلام و ایران است، باید با او مقابله شود. کسانی که تا کنون جز هزینه تراشی برای نظام و انقلاب کار دیگری نداشتند و در مواقع متعددی در زمین دشمن توپ می‌زدند، چرا هنوز هم آزادانه مشغول فعالیت علیه این ملت و کشور هستند؟ چرا هنوز هم که هنوز است قصد تخریب و تعطیلی احکام اسلامی را دارند و کسی با آنان برخورد نمی‌کند؟

 

تعداد بازدید : 25

آذر منصوری و سگش

هر دم از این باغ بری می‌رسد

آذر منصوری شخصیت اصلاح طلبی است که جزء تندروهایی بوده که به اینجا رسیده است. او چه در دوران مسئولیتش در دولت خاتمی و چه اکنون علیه اسلام و به نفع فمنیست‌ها فعالیت زیادی کرده و اخیرا در یادداشتی که روزنامه اعتماد آن را منتشر کرده، خواستار تعطیلی حجاب شده است. وی در این یادداشت معتقد شده که فوت مهسا امینی، «مانند جرقه‌ای عمل کرد که آتش زیر خاکستر خشم و اعتراضی فراگیر را بر افروخت و شعله‌ور ساخت»! در حالی که مردم دیدند و آمار نیز گویا است که بسیار جمعیت کمی در خیابان‌ها بودند و غالبا قصدشان تخریب بود نه اعتراضات عمومی و گسترده! اگر بزرگنمایی رسانه‌ها و وحشی گری‌شان نبود، همین جمعیت قلیل هم به چشم نمی‌آمدند.

دبیر کل غیرقانونی حزب اتحاد ملت از شعار «زن، زندگی، آزادی» استفاده کرده در حالی که این شعار گروه «ی.پ.ژ» حزب کومله است که به زبان خودشان می‌شود «ژن، ژیان، ئازادی»! آیا سر دادن شعار حزب ضد اسلامی کومله بازی کردن در زمین دشمن نیست؟ همچنین او نوشته که حکومت با مردم آشتی کند و به خواست مردم گوش دهد. باید از او پرسید چرا ما نمی‌توانیم این مردمی که شما می‌گویید و خواستار عریانی، بی‌حجابی، بی‌عفتی و بی‌بندوباری هستند را ببینیم؟ مگر غیر این است که اغتشاش گران خواستار این کارها بودند و هم از خارج کشور این تایید شد، هم خودشان با آتش زدن شال‌ها، کشف حجاب، کشیدن چادر از سر زنان و بغل رایگان! این را اثبات کردند؟

بدون تردید اجرایی شدن تفکرات یک نفر مثل خانم منصوری، کشور را به جایی می‌رساند که هشتگ METOO را باید از دختران بیشتری ببینیم. همچنین گفتنی است آذر منصوری تا کنون بارها در مسائلی همچون ورزشگاه رفتن زنان، بازی در مقابل رژیم صهیونیستی، مذاکرات با آمریکا و... آب به آسیاب دشمن ریخته است. ضمنا چندی پیش فیلم او و سگ خانگی‌اش نیز خبرساز شده بود و این کار دلیل دیگری بر عدم التزام او به اسلام و انقلاب است. او در فتنه 88 نیز از میانداران بود و به همین دلیل حکم بازداشت هم برایش صادر شد.

سید محمد متکلم
ارسال نظرات