۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۲۱۷۱۸

دیدار میهمانان شرکت کننده در کنگره‌ امناء الرسل با آیت الله موسوی الخرسان

دیدار میهمانان شرکت کننده در کنگره‌ امناء الرسل با آیت الله موسوی الخرسان
میهمانان ایرانی شرکت کننده در کنگره‌ امناءالرسل با آیت الله موسوی الخرسان دیدار کردند و موسوعه ۴۶ جلدی آیت‌ الله موسوی الخرسان را تقدیم این عالم ربانی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جمعی از اساتید و فضلای سطوح عالی حوزه‌ علمیه قم‌ که به منظور شرکت در کنگره امناءالرسل به نجف اشرف سفر کرده اند در نخستین روز ورود خود به عراق با حضور در بیت آیت الله موسوی الخرسان با این عالم پارسا و ذو فنون دیدار و از رهنمودهای ایشان بهره مند شدند.

در ابتدای این دیدار که در فضایی آکنده از معنویت و در بیت بسیار ساده ایشان برگزار شد حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسکندری دبیر علمی کنگره علمی امناء الرسل ضمن معرفی حاضران گزارشی از نحوه تدوین موسوعه چهل و شش‌ جلدی آثار فاخر علمی ایشان تقدیم کرد.

آیت الله موسوی الخرسان با تقدیر از زحمات و تلاش‌ها های فضلای حوزه‌ علمیه قم‌ در تدوین این موسوعه، همه آنچه تا کنون تالیف کرده را مرحون الطاف خفیه الهی و عنایت اهل بیت علیهم السلام دانست و گفت‌: روح حوزه‌ و روحانیت با تحقیق و پژوهش گره خورده و برای پاسداری از مکتب تشیع، فضلا و طلاب جوان علاوه بر آراستگی به خلق و خوی محمدی باید قله های رفیع علم و معنویت‌ را با پژوهش های عالمانه فتح نمایند.

ایشان ضمن تجلیل از دست اندرکاران برگزاری این گنگره بیان داشت: گرچه‌ این جانب راضی به‌ چنین کاری نیستم اما از باب پاسداری مکتب علمی عالمان شیعه در طول تاریخ از خداوند متعال توفیق همگان خواستارم./۹۸۸

دیدار میهمانان شرکت کننده در کنگره‌ امناء الرسل با آیت الله موسوی الخرسان

ارسال نظرات