۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۲۲۱۰۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

برخی سلبریتی ها در اغتشاشات با موضع گیری خود آتش فتنه را شعله ور کردند

برخی سلبریتی ها در اغتشاشات با موضع گیری خود آتش فتنه را شعله ور کردند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: برخی سلبریتی ها در اغتشاشات با کلام و موضع گیری خود آتش فتنه را شعله ور کردند که این را باید دشمنی با اصل نظام و اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار جمعی از طلاب جهادی استان کرمانشاه اظهار داشت: از حضرت آدم تا خاتم الانبیاء(ص) همگی این بزرگواران در یک راستا رسالت داشته اند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دعوت به یکتاپرستی و ایجاد وحدت بین انسان دو وظیفه اصلی رسول خدا در طول تاریخ بوده است، این دو مقوله زمانی که در جامعه نهادینه سازی شود دیگر موضوعات نیز در سایه این دو سامان خواهند یافت.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: با این حال از ابتدای تاریخ بشریت همواره جریان هایی بوده اند که به دنبال دودستگی و از هم پاشیدن جوامع انسانی بوده اند و اکنون نیز این افراد و جریان ها در جامع ما به عینه دیده می شوند که بهترین نمونه آن اغتشاشگران بودند.

این عالم اهل کرمانشاهی تصریح کرد: زمانی که مقوله وحدت در بین جوامع بشری نهادینه شد، انبیاء الهی دیگر دستورات خداوند را به تدریج به جامعه انسانی تزریق کردند و این روش باعث شد که بسیاری از کفار و کسانی که هیچ اعتقادی به خدا و آخرت داشتند، با ایمان شوند و رستگار گردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اغتشاشات اخیر در کشور بویژه در سطح استان کرمانشاه، عنوان کرد: بی گمان از ماه های گذشته دشمنان این مرز و بوم برای این نظام نقشه های پلیدی ترسیم کرده بودند و تنها منتظر یک بهانه بودند که مرگ دختر کُرد به بهانه آنها برای برافروختن آتش تفرقه و آشوب در کشور تبدیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: اغتشاشگران با برنامه ریزی کامل و با حمایت همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی آشوب ها را در کشور آغاز کردند که در این میان کسانی به ویژه سلبریتی هایی بودند که با کلام خود به نوعی آتش فتنه را شعله ور می کردند که این را باید دشمنی با اصل نظام و اسلام دانست.

وی با اشاره به اینکه کسی مخالف انتقاد و مطالبه گری در چارچوب های قانونی نیست، خاطرنشان کرد: بین مطالبه و انتقاد با آشوب و تخریب اموال عمومی و دولتی تفاوتی بسیاری است، بی شک دولت پذیرای انتقادات سازنده است ولی هیچ عقل سلیمی این اغتشاشات و تخریب گری ها را هرگز نخواهد پسندید./1400/

ارسال نظرات