۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۲۲۲۰۹
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری مجازی درس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه لرستان

برگزاری مجازی درس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه لرستان
لرستان - حجت الاسلام موسوی از برگزاری مجازی درس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه لرستان خبر داد و گفت: شرط شرکت در کلاس مجازی درس خارج اتمام امتحانات کتبی پایه ۱۰ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بعد از پیگیری های فراوان و با مساعدت اداره آموزش غیرحضوری، درس خارج فقه و اصول به صورت مجازی از سال تحصیلی 1402-1401  در حوزه علمیه استان لرستان، به صورت رسمی برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان افزود: طلاب برای نام نویسی در کلاس درس خارج فقه و اصول می توانند به مدارس علمیه شهرستان ها مراجعه نمایید.

وی شرط شرکت در کلاس مجازی درس خارج را اتمام امتحانات کتبی پایه 10 عنوان کرد و گفت:  کسانی که درس ناقصی کتبی دارند از ثبت نام خودداری فرمایند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: همه موارد خواسته شده در لیست ثبت نام، حتما باید تکمیل گردد و به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نمی شود و طلاب باید استان محل تحصیل خود را قید نمایند تا هماهنگی لازم با ستاد انجام شود.

وی با بیان اینکه درس خارج فقه و اصول غیرحضوری در زمان های مقرر و تعیین شده، به صورت آفلاین در اختیار داوطلبان قرار گرفته و دارای حضور و غیاب و تقریر می باشد، گفت:  عدم حضور و نداشتن حداقل 80 جلسه تقریرنویسی موجب حذف درس می گردد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: با توجه به برگزاری درس خارج فقه و اصول آیت الله نیازی به صورت حضوری، اساتید، فضلا و طلاب گرامی ساکن شهرستان خرم آباد و حومه(تا 20 کیلومتری) نمی توانند در درس خارج غیرحضوری شرکت نمایند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات