۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۷۲۲۲۳۰
خانم برقعی مطرح کرد؛

توسعه همکاری های علمی جامعةالزهرا با مراکز علمی نجف اشرف

توسعه همکاری های علمی جامعةالزهرا با مراکز علمی نجف اشرف
در بازدید مدیرجامعةالزهرا(س) از برخی مدارس علمیه خواهران نجف، سازوکار توسعه همکاریهای علمی و بین المللی خواهران طلبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر و خانم ریحانه حقانی، معاون پژوهش جامعةالزهرا سلام الله علیها، در حاشیه سفر به کشور عراق به منظور شرکت در کنگره بین المللی امناءالرسل با حضور در مدارس علمیه خواهران نجف اشرف، از نزدیک با فعالیت های علمی و دانشی این مدارس علمیه آشنا شدند.

مدیرجامعه الزهرا سلام الله علیها در حاشیه این بازدید در گفت وگویی اظهارکرد: جامعه الزهرا آمادگی هر نوع تعامل و همکاری در زمینه های پژوهشی، تالیف مقالات و همکاری و مشارکت در برگزاری همایش ها را با مراکز علمی دیگر کشورها دارد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت برگزاری کارگاه های مهارتی و دانش افزایی در قالب دوره های کوتاه مدت حضوری و مجازی برای طلاب مدارس علمیه خواهران عراق در جامعه الزهرا علیهاالسلام وجود دارد.

خانم برقعی ادامه داد: با توجه به دسترسی محدود طلاب خواهر در کشور عراق به منابع و کتابخانه های مرجع، می توانیم در زمینه راه اندازی و استفاده از کتابخانه مجازی نیز با مدارس علمیه خواهران عراق همکاری و تعامل داشته باشیم.

وی تبادل استاد و دانش پژوه و استفاده از ظرفیت تبلیغی خواهران طلبه به ویژه در ایام اربعین را از دیگر فرصت های پیش روی جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه علمیه خواهران عراق دانست. 

ارسال نظرات