۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۲۲۲۳۵
امام جمعه شهرستان ازنا:

جذب جوانان به ورزش نقطه مقابل تهاجم فرهنگی است

جذب جوانان به ورزش نقطه مقابل تهاجم فرهنگی است
حجت الاسلام سپهوند، با بیان اینکه جذب جوانان به ورزش نقطه مقابل تهاجم فرهنگی است، گفت: جذب جوانان به ورزش سبب ارتقای سلامتی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، صح امروز در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه تعدادی از ورزشکاران و روسای هیأت های ورزشی شهرستان ازنا گفت: اینکه ورزش در آموزه های دینی مورد تأکید ویژه قرار دارد.

امام جمعه شهرستان ازنا افزود: مسئله ورزش از مهم ترین نیازهای شهروندان است و اگر به این مقوله مهم به درستی پرداخته شود، ضمن حفظ و ارتقاء سلامتی جامعه، از بسیاری معضلات و آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.

وی با تاکید بر جذب جوانان به ورزش، عنوان کرد: جذب جوانان به ورزش و میادین ورزشی می تواند نقطه مقابل تهاجم فرهنگی باشد و آنان را از بسیاری از انحرافات، خطرها و آسیب های اجتماعی جامعه کنونی مصون نگه می دارد.

حجت الاسلام سپهوند با تاکید بر اهمیت اخلاق دینی در بین ورزشکاران بیان کرد: مربیان ورزشی تاثیرگذارترین قشر در تربیت ورزشکاران و جوانان هستند و باید همراه با آموزش فنون ورزشی، بستر رشد فرهنگی و دینی را نیز در ورزشکاران فراهم کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات