۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۷۲۲۳۵۵
حجت الاسلام گواهی؛

دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی و ذخیره بزرگ الهی است

دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی و ذخیره بزرگ الهی است
حجت الاسلام گواهی در خصوص نقش رهبری امام راحل (ره) گفت: امام همواره با رزمندگان بود، از حال آن‌ها آگاهی داشت و مادامی که در جماران حضور داشت همیشه آن عزیزان را دعا می‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، به همت دانشگاه جامع امام حسین (ع) نشست تخصصی جایگاه علم و فناوری نرم در دفاع مقدس با محوریت نقش معنویت در آن دوران، با حضور حجت الاسلام گواهی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و حجت الاسلام پاکیزه مسئول نمایندگی ولی فقیه در محل ساختمان الغدیر دانشکده ولایت_ سالن جلسات شهید سلیمانی دانشگاه امام حسین (علیه السلام) برگزار شد.

حجت الاسلام گواهی درباره نقش معنویت و فناوری نرم در دفاع مقدس ضمن بر شمردن نقش مردم، نقش رهبری بسیار استراتژیک امام راحل (ره) و نقش فرماندهان خبره در جنگ، گفت: مردم در جنگ نقش تعیین کننده‌ای داشتند و از شیره‌ی جانشان مایه می‌گذاشتند و این عملکرد مردمی به واسطه هدایت های امام عظیم الشان بوده است.

وی افزود: مردم در آن زمان با توجه به کمبود ارزاق عمومی و تورم شدید، جان و مال شان را فدای انقلاب و کشور می‌کردند؛ تا جایی که برخی خانواده‌ها در جبهه‌های نور علیه ظلمت، پنج فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص نقش فرماندهان نیز ضمن اشاره به اخلاص و فروتنی آنها، گفت: فرماندهان ما در زمان جنگ با نهایت سادگی و رفتار انسانی، در دل رزمندگان جای داشتند و محبوب قلوب بودند و با این روحیه، جنگ را مدیریت جهادی می کردند و همواره با قدرت ایمان و تقوی، بردشمن زبون غلبه می کردند.

 

ارسال نظرات