۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۲۲۴۹۸
آیت الله رجبی در پیامی:

جنایت احمقانه گروهی تروریستی نشان از اضمحلال امپراتوری رسانه‌ای استکبار دارد

جنایت احمقانه گروهی تروریستی نشان از اضمحلال امپراتوری رسانه‌ای استکبار دارد
آیت الله رجبی در پی حادثه تروریستی شاهچراغ تصریح کرد: جنایت احمقانه گروهی تروریستی، نشان از ضعف و اضمحلال امپراتوری رسانه‌ای استکبار جهانی دارد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمود رجبی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در پی حادثه تروریستی حرم مطهّر احمد بن موسی الکاظم (ع) پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

جنایت احمقانه گروهی تروریستی، نشان از ضعف و اضمحلال امپراتوری رسانه‌ای استکبار جهانی دارد. چراکه چهل روز تلاش شبانه روزی استکبار جهانی و مستعمرات رسانه‌ای‌شان برای ضربه زدن به نظام مقتدر و مظلوم جمهوری اسلامی ناکام ماند. حال پیاده نظام شرور و تروریست آنها انتقام ایستادگی و مقاومت را از صاحبان اصلی نظام، یعنی مردم غیور ایران اسلامی گرفته‌اند.

اما این دشمن سفیه از تجربه نزدیک به نیم قرن دشمنی با انقلاب اسلامی عبرت نگرفته و نمی‌فهمد که این خونریزی‌ها امت اسلامی ایران را در استقامت بر آرمان‌های بلند خویش متحدتر می‌کند. اَلحَمدُلِله الَّذی جَعَلَ اَعدائَنا مِنَ الحُمَقاءِ

ان‌شاءالله به زودی دست قدرت الهی انتقام این خون‌های پاک را خواهد گرفت و مزدوران منطقه‌ای و دولتهای مرتجع را  از این اعمال ضد انسانی خویش پشیمان خواهند کرد. کما اینکه در صدر اسلام امت مظلوم اسلامی را نصرت بخشید.

ملت فهیم و با بصیرت ما با حضور حماسی و چشمگیر خود در تشییع پیکر پاک شهیدان این حادثه تلخ و همچنین اجتماعات و هیئات مذهبی، پاسخ این ددمنشی‌ها را خواهند داد.

خوشا به حال کسانی که در هنگام فریضه مغرب در حال زیارت حرم اهل‌بیت (ع) با بدنی خونین با خدای خویش ملاقات کردند. یا لَیتَنا کُنّا مَعَکُم فَنَفوزُ فُوزَاً عظیما

این هتک حرمت حریم اهل‌بیت علیهم السلام و این شهادت عظیم را به محضر حضرت بقیةالله الأعظم ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و بازماندگان این واقعه دردناک تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای خانواده‌های داغدار صبر و اجر جزیل خواستارم.

محمود رجبی

ارسال نظرات