۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۲۲۶۷۲
سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه:

توطئه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خنثی خواهد شد

توطئه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خنثی خواهد شد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام منتظری گفت: رژیم صهیونیستی از گذشته تا حال تهدید جدی برای امت واحده در منطقه به ویژه مردم فلسطین مظلوم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حسن منتظری در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم وطنانمان در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، اظهار داشت: ما بدون شک باید اقرار کنیم که رژیم صهیونیستی از گذشته تا حال تهدید جدی برای امت واحده در منطقه به ویژه مردم فلسطین مظلوم بوده است.

سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز باید اقرار کنیم رمز وحدت اسلامی می تواند فلسطین باشد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: اگر فلسطینیان از سالیان گذشته تا به حال علیه رژیم صهیونیستی مبارزه داشته اند و در این راه شهدای زیادی هم داده اند باید گفت که در میان کشورهای اسلامی، تنها این ایران اسلامی است که حامی واقعی مردم فلسطین بوده و هست و لذا تا حال کشور عزیزمان به خاطر دفاع از ملت فلسطین و جبهه مقاومت هزینه های زیادی را متحمل شده است.

حجت الاسلام منتظری یادآور شد: در سال های اخیر زمزمه هایی در رابطه با اینکه کشورهای اسلامی و سران اسلامی داعیه ارتباط با رژیم صهیونیستی در سر دارند شنیده و دیده می شود و با ارتباط با رژیم صهیونیستی، این خیانت بزرگ را در مقابل دیدگان همه انجام می دهند.

سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: رژیم آل سعود، امارت و ترکیه از گذشته با وجود سرسپردگی که به استکبار دارند این ارتباط را در منطقه با رژیم صهیونیستی برقرار کرده اند و این یک تهدید جدی برای جهان اسلام و امنیت ملت های مسلمان می باشد که موجب خشم ملت های این دولت ها شده است.

وی تصریح کرد: ما مطمئن هستیم که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه هم نسبت به ارتباطی که برخی از سران اسلامی با اسرائیل غاصب دارند، خنثی خواهد شد و این یک مسئله ساده لوحانه است که بگوییم ما در کنار این ارتباطات بتوانیم امنیت خود را تامین کنیم.

حجت الاسلام منتظری اظهار داشت: ما اگر وابسته به ملتها باشیم و به آنها تکیه کنیم، نیازی به استکبار و رژیم صهیونیستی هرگز نخواهیم داشت.

سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند اسرائیل 20 تا 25 سال آینده خود را نخواهد دید با روندی که در منطقه می بینیم، اسرائیل بسیار زودتر از این نابود می شود و وعده خداوند بی شک محقق خواهد شد./1400/

ارسال نظرات