۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۲۲۶۲۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

اقتدار ایران امروز برای ابرقدرت ها غیرقابل تحمل است

اقتدار ایران امروز برای ابرقدرت ها غیرقابل تحمل است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اقتدار ایران امروز برای ابرقدرت های جهانی غیرقابل تحمل است از این رو دست به هر جنایتی می زنند که این اقتدار و قدرت را ملت و نظام ما بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان امروز در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این جلسه اظهار داشت: تقابل بین حق و باطل تا ابد باقی است و همگی دیدیم که در ایام دفاع مقدس جبهه استکبار همگی در مقابل ایران اسلامی قرار گرفته بودند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: اقتدار ایران امروز برای ابرقدرت های جهانی غیرقابل تحمل است از این رو دست به هر جنایتی می زنند که این اقتدار و قدرت را ملت و نظام ما بگیرند.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود عنوان کرد: به یمن و برکت انقلاب اسلامی بسیاری از نهضت های آزادیخواهانه در جهان و منطقه پا گرفت و به نوعی زمینه بیداری کشورهای اسلامی گردید و همین موضوع برای مستکبرین گران تمام شده است از همین رو همه نوع دشمنی علیه کشورمان انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نسل جوان ما باید به خوبی با این انقلاب و تاریخ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شود و همه کسانی که در حوزه فرهنگ و اطلاع رسانی حضور دارند در این باره باید دغدغه مند باشند./1400/

ارسال نظرات