۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۲۲۷۴۱

چند انتصاب جدید در مدیریت حوزه علمیه قم

چند انتصاب جدید در مدیریت حوزه علمیه قم
آیت الله اعرافی معاون جدید سطوح عالی، خارج و مراکز تخصصی، معاون تبلیغ و رئیس مجمع تخصصی تفسیر و علوم قرآنی مدیریت حوزه علمیه قم را منصوب کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در احکامی جداگانه، معاون جدید سطوح عالی، خارج و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم، معاون تبلیغ مدیریت حوزه علمیه قم و رئیس مجمع تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حوزه علمیه قم را منصوب کرد.

بر اساس این گزارش: آیت الله اعرافی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان را به مدت دو سال به عنوان «معاون سطوح عالی خارج و مراکز تخصصی» مدیریت حوزه علمیه قم، منصوب کرد.

همچنین در حکمی از سوی مدیر حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین حسین مردان پور به مدت دو سال به عنوان «معاون تبلیغ» مدیریت حوزه علمیه قم منصوب شد.

آیت الله اعرافی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی را به مدت دو سال به عنوان «مشاور مدیر و رئیس مجمع تخصصی تفسیر و علوم قرآنی» مدیریت حوزه علمیه قم منصوب کرد.

خاطرنشان می شود: مدیرحوزه‌های علمیه در این احکام از خدمات ارزنده و ماندگار حجت الاسلام والمسلمین حامدی در معاون سطوح عالی، حجت الاسلام والمسلمین ملکی در مرکز تخصصی تفسیر و حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در معاونت تبلیغ و از همه مدیران کارشناسان و کارکنان این مجموعه ها در طول مدت مسئولیت سپاس‌گزاری کرده است.

ارسال نظرات