۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۲۲۸۰۸
امام جمعه بروجرد:

حضور جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان خنثی کننده توطئه های دشمن است

حضور جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان خنثی کننده توطئه های دشمن است
حجت الاسلام حسینی ۱۳ آبان را روز مبارزه با استکبار خواند و گفت: حضور جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان خنثی کننده توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ۱۳ آبان اظهار داشت: اغتشاشگران از رأفت اسلامی سوء استفاده کرده و با کمال وقاحت از همکاران قاتل، فاسد و مفسده خود دفاع می کنند وبه نیرو های فراجا، سپاه و بسیج حمله ور می شوند و شعار های هنجار شکن سر می دهند.

امام جمعه بروجرد افزود: نظام اسلامی باید آن چنان با قاطعیت و جديت با آنان برخورد کند که جرأت بیرون آمدن را نداشته باشند و به نوجوانان فریب خورده ای که در صحنه اغتشاشات حاضر شدند ولی کار خاصی انجام ندادند با محبت و رأفت اسلامی برخورد نماید.

وی عنوان کرد: این افراد باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد ها بلرزد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: ۱۳ آبان امسال بسیار حساس است، مردم مومن و انقلابی با حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی امسال نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی بر ضرورت هوشیاری جوانان در برابر توطئه های دشمن تاکید کرد و گفت: دشمن می خواهد جوانان ما را به بی راهه بکشاند، امروز باید در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن آگاه بود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: نباید فریب توطئه های دشمن را خورد و دشمن با دامن زدن به اغتشاشات ضربه زدن به اصل نظام را هدف قرار داده است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات