۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۲۲۸۲۱
مدیرکل صیانت و بازرسی حوزه‌های علمیه خواهران:

حوزه‌های علمیه از ابزارهای جدید در تبلیغ غافل نشوند

حوزه‌های علمیه از ابزارهای جدید در تبلیغ غافل نشوند
حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اینکه متأسفانه دشمن در جنگ شناختی موفقیت هایی را داشته است، گفت: نباید از ابزارهای جدید در تبلیغ غافل بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رسول ابراهیمیان، مدیرکل صیانت و بازرسی حوزه های علمیه خواهران، روز گذشته در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان اظهار داشت: آنچه کشور را در شرایط کنونی دچار بحران کرده، سایه دسیسه های استکبار جهانی و دست نشانده های آنهاست.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه دشمن در جنگ شناختی موفقیت هایی را داشته است، ادامه داد: حوزه های علمیه برادران و خواهران متفکل این امر هستند و نباید از ابزارهای جدید در تبلیغ غافل بود.

مدیرکل صیانت و بازرسی حوزه های علمیه خواهران، درخصوص موانع عدم جذب لازم افراد همچون سیره اهل بیت(ع)، عنوان کرد: دلیل نخست مربوط به عدم ساختگی لازم از سوی شخص است و دلیل دوم نیز عدم آشنایی کافی به ابزارهای روز می باشد.

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشورهای حاشیه ایران اسلامی، اظهار کرد: در آذربایجان غربی، ترکیه و برخی دیگر از دست نشانده های خارجی و داخلی توطئه هایی را در سر داشتند اما به حول و قوه الهی و به حق خون شهدا توطئه های آنها به جایی نخواهد رسید.

تشکیل کارگروه در عرصه های مختلف حوزه علمیه خواهران خوزستان

همچنین حجت‌الاسلام محمدمهدی طاهر، مدیر جدید حوزه علمیه خواهران خوزستان ابتدا به بیان تعدادی از مسئولیت های اخیر خود پرداخت و گفت: اصل اول در برنامه ها، اجرای سندهای بالادستی و برنامه های ابلاغی است.

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران خوزستان به تشکیل کارگروه در عرصه های مختلف اشاره و عنوان کرد: مشورت و استفاده از خرد جمعی و هم افزایی فکری، از برنامه های بنده در دوران مدیریتی بوده و هست.

حجت‌الاسلام طاهر، از تلاش های حجت الاسلام رجب پور مدیر سابق و خانم مطوس سرپرست سابق حوزه علمیه خواهران استان خوزستان به پاس تلاش ها و زحمات شان قدردانی کرد.

ارسال نظرات