۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۷۱۵۷۰۴
دبیر ستاد احیای امربه معروف اصفهان:

فعالیت های دفتر تبلیغات باید به منصه ظهور برسد

فعالیت های دفتر تبلیغات باید به منصه ظهور برسد
اصفهان ـ حجت الاسلام عبداللهی نژاد گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های دفتر تبلیغات اسلامی اگر در کف جامعه دیده بشود یک تحول بزرگ و فرمایش رهبری در خصوص دفتر تبلیغات محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دفتر تبلیغات اسلامی نماد روشنفکری حوزه علمیه است، گفت: این موضوع در این نمایشگاه به وضوح دیده می‌شود.

وی در ادامه افزود: آنچه از نظر تئوری می‌خواهیم برای حل مشکلات جامعه به کار ببریم در این نمایشگاه به خوبی وجود دارد اما اینکه این موضوع چه زمانی به منصه ظهور برسد یک مسأله دیگر است که بالاخره باید مورد مطالبه واقع بشود و مطالبه‌گری برای تحقق آن صورت بگیرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: ثمره زحمات و تلاش‌های دفتر تبلیغات اسلامی اگر در کف جامعه دیده بشود یک تحول بزرگ و فرمایش رهبری محقق شده است، ولی اگر مانند سایر مراکز، اندیشکده‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی همه چیز در حد اعلا انجام بشود ولی تبدیل به یک پایان نامه یا طرح بشود و اجرایی نشود طبیعتا خیلی با انجام ندادن آن تفاوت ندارد.

حجت الاسلام عبداللهی نژاد وجود مجموعه‌های نوآور و خلاق که هم رده شرکت‌های دانش بنیان محسوب می‌شوند را یک اتفاق خوب و اثرگذار دانست و اظهار کرد: در حوزه مسائل فرهنگی و تربیتی و تبلیغی این مجموعه‌ها یک نقطه قوت محسوب می‌شود و این مجموعه‌های خلاق بی نظیر هستند و تا کنون در جایی چنین فعالیت‌هایی مشاهده نکرده بودم و فعالیت این شرکت‌ها بسیار زیبا و اثرگذار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اساس کار دفتر تبلیغات اسلامی تبلیغ دین است و در این نمایشگاه تبلیغ سنتی و نهاد منبر و روضه‌ها و مبلغین سنتی دیده نشده است و ما باید در کنار نهادهای سنتی نظیر منبر حرف‌های نو را مطرح کنیم و علاوه بر تقویت تبلیغ نوین از روش‌های سنتی غافل نشویم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات