۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۲۲۸۳۲
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

دشمن از فرهنگ ‌حسین فهمیده ها و مکتب قاسم سلیمانی ها می ترسد

دشمن از فرهنگ ‌حسین فهمیده ها و مکتب قاسم سلیمانی ها می ترسد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دشمن از فرهنگ ‌حسین فهمیده ها و مکتب قاسم سلیمانی ها، لباس بسیجی بر تن کردن و از چادر و حجاب زنان ایرانی می ترسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی جمعی از دانش آموزان بسیجی سرپل ذهاب امروز با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان ضمن دیدار با وی با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم گفت: برنامه ریزی دشمن این است که نسل و قشر نخبگان و دانشجویان و دانش آموزان را درگیر مسائل کم اهمیت و غیر اولویت دار کند تا ذهن آنان منحرف سازد و از راه پیشرفت و عرصه فناوری و تکنولوژی های روز فاصله بگیرند.

وی افزود: یکی از ابزارهای دشمن برای اینکه جوانان را منحرف کنند، فضای مجازی است، و امروزه چنان فرهنگ سازی کرده که علیه جامعه برخیزند و این در حالیست خود را حامی دختران و پسران ما می داند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه سرمایه جمهوری اسلامی نخبگان  و دانش آموزان است، بیان کرد: ظلم و جفایی که دشمن برای جوانان ما دارد، این است که دغدغه های جوانان را به سمت مسائل بی عمق ببرد.

وی گفت: فضای مجازی میدانی برای هدایت و مدیریت تفکرات جوانان ما است و دشمن در اغتشاشات اخیر مدیریت این مسئله به دست گرفت.

وی تاکید بر استفاده و فعالیت در فضای مجازی از فرمایشات رهبر معظم عنوان کرد و گفت: نباید بگذاریم در این فضای مجازی دشمن بر ما تاثیر بگذارد، هوشیار و آگاه باشیم.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: در همین حوادث اخیر در کشور، دشمن بیش از بیست هزار دروغ در پیام رسان‌ها و فضای مجازی منتشر کرده است.

وی گفت: دشمن از فرهنگ ‌حسین فهمیده ها و مکتب قاسم سلیمانی ها، لباس بسیجی بر تن کردن و از چادر و حجاب زنان ایرانی می ترسد و از رسیدن ما به قله پیشرفت در تمام عرصه های مختلف هراس دارد و اخیرا به اسم "آزادی و زن" جنایت های بسیاری مرتکب شدند.

حجت الاسلام فاطمی نسب تاکید کرد: دانش آموزان در هر سنی می توانند بزرگترین خدمت به نظام کنند، با الگو گیری از شخصیت شهید حسین فهمیده، به جایگاه های برتر برسند، برای کشور سرمایه باشند و دشمن قطعا این موضوع هراس دارد./1400/

ارسال نظرات