۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۲۲۷۶۱
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

حضور طلاب خواهر در مدارس، موجب پیشرفت دانش آموزان از لحاظ دینی می شود

حضور طلاب خواهر در مدارس، موجب پیشرفت دانش آموزان از لحاظ دینی می شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ایرانی گفت: حضور مؤثر و درخشان طلاب خواهر در مدارس، موجب پیشرفت دانش آموزان از لحاظ دینی و مذهبی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در نشستی با مبلغات طرح امین که در محل دفتر امام جمعه شهرستان دالاهو برگزار شد، به بیان بایسته های تبلیغ پرداخت.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی، امام جمعه شهرستان دالاهو در این نشست اظهار داشت: خداوند متعال وعده داده، کسانی که در راه خدا جهاد می کنند، را هدایت خواهد کرد و امروز وظائفی بر عهده طلاب در مدارس علمیه گذاشته شده است که کارهای آموزشی و پرورشی از جمله آن هاست.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام صادق ایرانی در سخنانی بیان کرد: اگر برنامه های مناسبتی در مدارس آموزش و پرورش با همکاری حوزه علمیه صورت گیرد نتایج مثبتی را به بار خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: حضور مؤثر و درخشان طلاب خواهر در مدارس، موجب پیشرفت دانش آموزان از لحاظ دینی و مذهبی می شود.

حجت الاسلام ایرانی تاکید کرد: شما مبلغات برای ترویج دین اسلام و انجام وظیفه خطیر هدایت به مدارس اعزام می شوید و در انجام این وظیفه باید از دل و جان مایه بگذارید تا اثر گذار باشید و نباید به خاطر برخی مشکلات این مسیر، خسته شوید./1400/

ارسال نظرات