۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۲۲۶۹۷
سرهنگ سعید بهشتی راد مطرح کرد؛

دشمن می خواهد کانون ها و مراکز علمی کشور را به تعطیلی بکشد

دشمن می خواهد کانون ها و مراکز علمی کشور را به تعطیلی بکشد
کرمانشاه ـ سرهنگ بهشتی راد گفت: دشمنان می خواهند که کانون ها و مراکز علمی کشور همانند دانشگاه و مدارس را به تعطیلی بکشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی‌راد در همایش روز ملی نوجوان که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دبیرستان شاهد علامه مجلسی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نسل کنونی و دانش آموزان مهمترین وظیفه ای که بر عهده دارند علم آموزی و فراگیری دانش است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه تاکید کرد: امروز جایگاهی که داریم آن را به آسانی به دستان نیاورده ایم و برای آن خون های زیادی تقدیم شده است و به فرموده امام خامنه ای باید دست هر کسی که بخواهد تبر به ریشه آن بزند را قطع کرد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: دشمنان می خواهند که کانون ها و مراکز علمی کشور همانند دانشگاه و مدارس را به تعطیلی بکشد، لذا تلاش می کند نوجوانان و جوانان را از دانشگاه و مدرسه دور نگه دارد.

سرهنگ بهشتی راد مثلث عبری، عربی، غربی را ریشه حوادث اخیر کشور دانست، تصریح کرد: در اعترافات به دست آمده از دستگیر شدگان در اغتشاشات به راحتی می توان ردپای سرویس های جاسوسی غربی، عبری و عربی را مشاهده کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: دشمن در فضای مجازی یک جبهه وسیع علیه جوانان و نوجوانان ایران به راه انداخته است، لذا این نسل باید این توطئه را بشناسد و آن را خنثی کند.

سرهنگی بهشتی راد با اشاره به اینکه دشمنان با ایران قوی مشکل دارند، گفت: دشمن اصل نظام را نشانه رفته است و به نوعی می توان گفت که آنها با ایران قوی مشکل دارند نه با اصل نظام./1400/

ارسال نظرات