۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۲۲۸۹۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

جهاد تبیین نیاز امروز جامعه برای مقابله با توطئه های دشمن است

جهاد تبیین نیاز امروز جامعه برای مقابله با توطئه های دشمن است
لرستان- حجت الاسلام هاشمی، جهاد تبیین را واجب عینی و فوری خواند و گفت: عمل به این مهم نیاز امروز جامعه برای مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در دومین گردهمایی منطقه ای که باحضور مدیرکل بازرسی کشور و روسای ادارات و کارشناسان(استان های غرب کشور) برگزار شد، به اغتشاشات اخیر و توطئه دشمن در این زمینه اشاره کرد و گفت: این حوادث صفین های انقلاب هستند تا خوارج تفکیک شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه در حوادث اخیر باید تدبیر داشته باشیم و در میدان حضور یافت، افزود: پرچم جمهوری اسلامی پرچم ایمان، آزادگی و تمدن مهدویت است و رهبر معظم انقلاب نائب امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به اینکه امام انقلاب فرمودند این جامعه به دست دهه هشتادی ها به بالندگی می رسد، خاطرنشان کرد: از بین چهار شهید مدافع امنیت در حوادث اخیر باید گفت که سه شهید ما دهه هشتادی بودند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه در جهاد تبیین کوتاهی شده است، اظهار کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب تبیین یک واجب عینی و فوری و یک فریضه است.

وی با تأکید بر اینکه باید در عرصه جهاد تبیین همگی به رسالت خود عمل کنیم، عنوان داشت: این مهم لازمه آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید در خط مقدم برنامه های فرهنگی قرار دارد.

وی در ادامه از راه اندازی موکب ایثارگران در عتبات عالیات خبر داد و بیان کرد: این موکب در تمام مناسبت های سال فعالیت خواهد داشت.  

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به تبدیل  حسینه ها در گلزار شهدا به کانون فرهنگی، یادآور شد:  هفته آینده دو سفر زمینی به عتبات و یک پرواز خرم آباد به نجف برقرار است و در این راستا توانایی داریم در خدمت استان های همجوار باشیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات