۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۲۲۴۸۴
مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت:

دشمن به دنبال استحاله فکری و عقیدتی جوانان ماست

دشمن به دنبال استحاله فکری و عقیدتی جوانان ماست
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: امروز دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود به دنبال استحاله فکری و عقیدتی جوانان ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین هم اندیشی با نخبگان فرهنگی و قرآنی با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، حجت الاسلام حسن منتظری، سرپرست مرکز اسلامی کرمانشاه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام حجت الله فاضلی، مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در این نشست اظهار داشت: کسانی که در حرم شاهچراغ شهر شیراز به دست عوامل تکفیری به شهادت رسیدن تنها مردم استان فارس نبودند، بلکه از تمام کشور بودند.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت گفت: دشمن دست به هر توطئه و دسیسه ای می زند که قدرت رو به جلوی ایران اسلامی را متوقف کند، بنابراین باید به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث جهاد تبیین توجه کافی و دقیق داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: در حوادثی که در هفته های گذشته با مدیریت و رهبری دشمنان داخلی و خارجی این ملت و نظام به وقع پیوست شاهد هجمه عظیمی علیه نیروی انتظامی بودیم و این یک جفای بزرگ در حق این عزیزان است.

حجت الاسلام فاضلی در ادامه بیان داشت: امروز دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود به دنبال استحاله فکری و عقیدتی جوانان ماست و به نوعی می خواهد که جای جلاد و شهید را عوش کند، لذا شایسته است که در این جنگ رسانه ای فعال باشیم و ابتکار عمل را در دست بگیریم.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت افزود: امروز ملت ایران از مسئولان درخواست دارند که با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت عمومی برخورد شود، زیرا استمرار این وضعیت به سود هیچ کسی نخواهد بود.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: ایران اسلامی خود قربانی اصلی تروریسم دولتی و جهانی است و در این باره دهها هزار شهید داشته است که این نشان می دهد که جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریسم است./1400/

ارسال نظرات