۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۲۲۴۷۳
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

دشمنان قصد ایجاد اختلاف در میان مسلمانان است

دشمنان قصد ایجاد اختلاف در میان مسلمانان است
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: ایادی دشمن با انواع ترفندهای مختلف قصد دارند که علیه مسلمانان قیام کرده و اختلاف در صفوف مسلمانان ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن عمل غیرانسانی تروریست ها در به شهادت رساندن زوار حرم مطهر شاهچراغ شیراز، اظهار داشت: حادثه  تلخ تروریستی که در مرقد مبارک شاهچراغ اتفاق افتاد به تمام هم میهنان عزیز تسلیت می گوییم و از خداوند متعال خواهانیم که ارواح طیبه شهدای این حادثه را به اعلای درجه برساند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: از خداوند متعال می خواهم کسانی که قصد تفرقه و اختلاف و فتنه را میان مسلمانان دارد را رسوا کند.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که شریعت مبارک اسلام مخالف هرگونه قتل و کشتار و خونریزی به ناحق است و ما مسلمانان به این معتقد هستیم، اما می‌بینیم که گاها دشمنان اسلام از همان صدر اسلام تا به امروز کوتاه نیامده اند و ایادی دشمنان با انواع ترفندهای مختلف قصد دارند که علیه مسلمانان قیام کنند و اختلاف در صفوف مسلمانان ایجاد کند و با حوادث این چنینی مسلمانان را به جان هم بیندازند.

ماموستا مرادی تاکید کرد: اما برای ما لازم است که مسائل مذهبی و مسائل اعتقادی مانع اتحاد و تمام ما نشود و باید دست به دست هم بدهیم و زیرک باشیم و فتنه را بشناسیم و حوادث اینچنین که ایجاد می شود سبب این نشود که مسلمانان بیشتر دستشان به خون همدیگر آلوده شود. بلکه بدانند که توطئه هایی در کار است و این توطئه‌ها قصد این را دارند که ما رابه جان هم بندازد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه یادآور شد: کشتن هزاران هزار نفر مسلمان در ایران برای دشمن مانند کشتن یک نفر برایشان است.

این عالم اهل سنت گفت: برادران اهل سنت و باید در این برهه زمانی خیلی زیرک باشند باید بیدار باشند و در مقابل توطئه‌های دشمن یا دو واحده باشند و اجازه ندهند که دشمنان بیشتر از این نفوذ داشته باشند و اتحاد مسلمانان را به هم بزنند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواهانیم که ان شاءالله کسانی که این جنایات را انجام می دهند به سزای عمل خودشان برسند و رسوای دنیا و قیامت بشوند و خداوند متعال وحدت و اتحاد را در میان مسلمانان مستدام بفرماید./1400/

ارسال نظرات