۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۲۳۸۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

جهاد تبیین یک تکلیف همگانی است

جهاد تبیین یک تکلیف همگانی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: نسل بعد از انقلاب باید به خوبی با تاریخ این کشور آشنا باشد، این نسل باید بداند که ایران قبل از انقلاب چه وضعیتی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سرلشکر سید محمد سعید جعفری که در تالار شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با امپراطوری خبری خود به دنبال کسب منافع خود است که در اینجاست نقش «جهاد تبیین» بیشتر و حساس تر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز برای مقابله با دشمنان این نظام و انقلاب و نیز روشن کردن ذهن نسل جوان و نوجوان نیازمند جهاد تبیین هستیم و در این باره رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات بسیاری دارند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: نسل بعد از انقلاب باید به خوبی با تاریخ این کشور آشنا باشد، این  نسل باید بداند که ایران قبل از انقلاب چه وضعیتی داشته است و امروز چه اقتداری دارد و این مهم تنها با جهاد تبیین ممکن خواهد بود.

آیت الله علما با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک تکلیف همگانی است، اظهار کرد: جای دارد از کسانی که این مراسم باشکوه و معنوی را در پاسداشت یاد و خاطره شهید جعفری برگزار کرده اند تشکر نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: این مراسم ها نقش ارزنده و قابل توجه ای در تبیین افکار و عقاید شهدای این انقلاب دارد و می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه مثمر ثمر باشد.

وی تاکید کرد: همه ما به نوعی بدهکار و مدیون خانواده های شهدا، ایثارگر، جانباز و... هستیم و باید همواره در رفع مشکلات آنها کوشا باشیم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود بیان کرد: امنیت مثال زدنی ایران در منطقه و حتی دنیا به نوعی به ایثارگری شهیدان گره خورده است و باید قدر این عزیزان را بیش از پیش بدانیم./1400/

ارسال نظرات