۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۷۲۲۲۲۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

هدف و برنامه مسئولان در نظام اسلامی باید خدمت به مردم باشد

هدف و برنامه مسئولان در نظام اسلامی باید خدمت به مردم باشد
کرمانشاه ـ آیت الله علما با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید در خدمت ملت و انقلاب باشند، گفت: باید هدف و برنامه مسئول در نظام اسلامی خدمت به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم تجلیل از فعالان اربعین حسینی در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف و برنامه های انقلاب اسلامی بیدار ساختن نسل جوان است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: لذا نباید جوان را به حال خود رها سازیم، اگر این کار روی دهد فکر و ذهن جوان ما به دست دشمنان خواهد افتاد و این یعنی استحاله فکری و عقیدتی جوان این مملکت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: موضوع دیگری که همواره باید بدان توجه داشته باشیم، موضوع دینمداری جوانان است، باید دین را در دل جوانان احیا کرد و باورهای عمیق دینی را به آنان انتقال دهیم.

آیت الله علما اظهار کرد: جوانان ما همه نخبه و سرآمد هستند با این وجود باید اذعان کرد که بسیاری از آنان از تاریخ مبارزاتی این ملت اطلاعات کافی ندارند، نسل جوان ما باید بداند که در رژیم گذشته این بیگانگان بودند که خود صاحب این آب و خاک می دانستند و عملا جوان و نخبه ایرانی بیکار بود و در تصمیمات هیچ نقشی نداشت.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید در خدمت ملت و انقلاب باشند، گفت: باید هدف و برنامه مسئول در نظام اسلامی خدمت به مردم باشد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه بخش هایی از حاشیه شهر کرمانشاه در فقر به سر می برد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تلاش هایی برای فقرزدایی در کشور و استان صورت گرفته است زیرا ولی نعمتان همه ما مردم  هستند، لذا بالاترین جهاد خدمت به همین ملت است./1400/

ارسال نظرات