۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۲۲۹۳۶
مبلغ عرصه بین الملل:

تاکید اسلام بر ولایت، نشان دهنده اهمیت مدیریت است

تاکید اسلام بر ولایت، نشان دهنده اهمیت مدیریت است
سهیل اسعد خطاب به دانشجویان ورودی دانشگاه صدا و سیما اظهار کرد: مدیریت را جدی بگیرد، هر کشور موفقی در دنیا با مدیریت رشد کرده و تاکید بر ولایت نیز ناشی از همین امر است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سهیل اسعد مبلغ بین الملل صبح امروز در همایش تنفس صبح ویژه دانشجویان ورودی دانشگاه صدا و سیما گفت: اینکه ایالات متحده آمریکا به قدرت امروز رسیده و سال‌ها قدرت بزرگ دنیا است از اسلحه و دانشش نیست بلکه مدیریت حاکم در آمریکا عامل این موفقیت ها است.

وی در ادامه افزود: اهمیت مدیریت را من در دوران حضورم در لبنان به شدت لمس کردم و متوجه شدم که تاکید مکتب اهل بیت(ع) بر ولایت نیز از اهمیت مدیریت در همین جهان است.

مجری مسابقه محیا تصریح کرد: با حضور در ایران با مفهوم جدیدی از مدیریت آشنا شدم و آن دخالت عالم غیب در عرصه مدیریت است و اگر خود شما هم نگاه بیاندازید با مناسبات و محاسبات مادی امکان گذر از بحران جنگ تحمیلی و قدرتمندتر شدن پس از آن را نداشتید.

مبلغ عرصه بین الملل با اشاره به اهمیت ایمان به غیب گفت: اینکه همه قدرت‌های دنیا تلاش زیادی کردند جمهوری اسلامی را نابود و یا از پیشرفت و قدرت آن کم کنند نتوانستند، فقط دست قدرت خدا است زیرا محاسبات این دنیا نمی تواند این قضیه را حل کند.

وی در ادامه اظهار داشت: اشتباه برخی مؤمنین در مقوله ایمان به غیب کم کردن مقدار تلاش و سپردن بسیاری از لوازم به خداوند بود زیرا کمک غیب از جانب خداوند معطوف به همت و تلاش انسان است و همواره باید با اخلاص فراوان به طور گسترده تلاش کنیم.

اسعد در پایان خاطرنشان کرد: به همه دانشجویانی که قرار است در دانشگاه صدا و سیما تحصیل را آغاز کنند توصیه می کنم مدیریت را بیش از پیش جدی بگیرید و غریزه و دانش مدیریت را در خود ایجاد و تقویت کنید.

ارسال نظرات