۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۲۲۹۶۳
حجت الاسلام والمسلمین فاضل مطرح کرد؛

ناهنجاری های جامعه نتیجه غفلت مسئولان فرهنگی است

ناهنجاری های جامعه نتیجه غفلت مسئولان فرهنگی است
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: غفلت مسئولان و دستگاه های فرهنگی سبب شد که امروز جامعه به این سمت و سو کشیده شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آقای امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار آقای عموزاده با ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اظهار داشت: اداره کل ارشاد آمادگی دارد با انعقاد تفاهم نامه با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از ظرفیت ها و توانمندی های طلاب خواهر در برنامه های فرهنگی استفاده کند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فاضل افزود: حوزه های علمیه خواهران جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری با ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در راستای اجرای برنامه های فرهنگی آمادگی دارد و امیدواریم بتوانیم به هدف مشترک هر دو نهاد که تعالی فرهنگ اسلامی است، دست یابیم.

وی با بیان این که حوزه های علمیه خواهران امروز در مسیری حرکت می کند که بزرگان پیش تر ریل گذاری آن را انجام داده اند، گفت: خوب است هندسه ای برای همکاری بین دو نهاد ترسیم شود تا بتوانیم در مسیر نیل به اهداف حرکت کنیم، حرکتی که شایسته قم باشد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که غفلت مسئولان و دستگاه های فرهنگی سبب شد که امروز جامعه به این سمت و سو کشیده شود، ادامه داد: امروز به چشم می بینیم این این غفلت سبب شد جوانان و نوجوانانی که در دوره جمهوری اسلامی تربیت و رشد پیدا کرده‌اند سبب ایجاد ناهنجاری در جامعه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل خاطرنشان کرد: امروز هم با وجود هجمه همه‌جانبه دشمن می شود کار فرهنگی کرد و تأثیرگذار بود و طبیعت کار فرهنگی این است که برای به بار نشستن کمی زمان بر است و باید بدانیم که امروز فرهنگ اسلامی در دنیا بسیار ترویج پیدا کرده و بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در 5 وعده به نماز می ایستند و زیر سایه پرچم اسلام زیست می کنند.

ارسال نظرات