۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۲۲۹۹۰

مراسم گرامیداشت طلبه مدافع امنیت شهید «علی وردی» در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت طلبه مدافع امنیت شهید «علی وردی» در قم برگزار شد
مراسم گرامیداشت طلبه مدافع امنیت شهید «آرمان علی وردی» شامگاه پنجشنبه در مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت طلبه مدافع امنیت شهید «آرمان علی وردی» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مدرسه معصومیه برگزار شد.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به علل حوادث اخیر در کشور و اینکه مسئولان ذی ربط بدون تعارف با آشوبگران برخورد کنند، گفت: حوادث اخیر استعداد یک بحران عظیم برای کشور را داشت و دشمن از آن بهترین بهره برداری را کرد و ما از مسئولان می خواهیم که با عوامل آشوب به شدت برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر میدان سربازگیری برای دشمن فراهم بود، گفت: دشمن در حادثه اخیر گسل قومیتی و مذهبی را فعال کرده بود و تجزیه طلب ها از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور به میدان مبارزه با نظام و انقلاب اسلامی آمده بودند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دشمن به خیال اینکه تیر آخر و اتمام حیات انقلاب اسلامی است با همه توان و قوا به میدان آمد و ضد انقلاب در این حوادث هیچ غایبی نداشت.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه 115 کشور دنیا سرویس های جاسوسی علیه انقلاب اسلامی ایران دارند، خاطرنشان کرد: اغتشاشات اخیر کاملاً برنامه ریزی شده بود و مرگ مهسا امینی به دلایل مختلف تنها یک بهانه بود و اگر این حادثه نیز رقم نخورده بود به بهانه ای دیگر کشور را به آشوب می کشاندند.

گفتنی است در این مراسم پدر شهید علی وردی در تماس صوتی از برگزار کنندگان و شرکت نندگان در این مراسم تشکر و قدردانی کرد و حاضرین در جلسه نیز با شعار «برادر شهیدم، راهت ادامه دارد» با خانواده شهید ابراز همدردی کردند.

ارسال نظرات