۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۲۳۰۱۶
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

بسیاری از معادلات جهانی تنها با حضور ایران قابل اجراست

بسیاری از معادلات جهانی تنها با حضور ایران قابل اجراست
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: ایران امروز یک ابرقدرت هم در منطقه و هم در جهان است و بسیاری از معادلات با حضور ایران قابلیت اجرایی شدن پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم کرمانشاه و دیگر استان های کشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه، گفت: ایران امروز یک ابرقدرت هم در منطقه و هم جهان است و بسیاری از معادلات با حضور ایران قابل اجراست و این موضوع به اذعان خود کارشناسان غربی است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی فرمودند که باید این مقاومت و ایستادگی را بیفزاییم چرا که امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بلامنازع و راهنمایی بده به تمام کشورهای دنیا مطرح شود.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در چنین روزی لانه جاسوسی آمریکا به تسخیر دانشجویان پیرو امام(ره) درآمد و آمریکایی ها حق دارند که از ملت هوشیار ایران کینه به دل داشته و عصبانی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: طبق اسناد موجود قبل از انقلاب بیش از 60 هزار مستشار خارجی و آمریکایی در ایران حضور داشتند و به نوعی زمام امور در دستان آنها بود ولی امروز ایران مستقل است و این جوانان هستند که مدیریت کشور را در دستان خویش دارند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: آمریکایی ها جنایت های بسیاری علیه ملت ایران انجام داده اند که یک نمونه آن ترور بیش از 17 هزار شهروند ایرانی به دست این کشور و دیگر اذنابش می باشد و آخرین نمونه آن هم حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز بود.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: ایران به عنوان ادبیات مقاومت در منطقه و جهان شناخته می شود و همین امر باعث هراس آمریکا و نوچه هایش از اسلام شده است./1400/

ارسال نظرات