۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۲۲۹۶۲

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه

مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه
کرمانشاه ـ سروری گفت: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان روز در کرمانشاه مشخص شده است و در سایر شهرستان‌ها نیز این مراسم باشکوه به صورت همزمان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ماه اظهار داشت: مراسم راهپیمایی مردمی و باشکوه 13 آبان ماه در کرمانشاه همزمان با دیگر نقاط کشور از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این مراسم فردا جمعه سیزدهم آبان ماه از میدان انقلاب(شهرداری سابق) به سمت مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود.

سروری تاکید کرد: ملت ایران در طول عمر بابرکت این انقلاب همواره در راهپیمایی های مختلف به مانند 13 آبان ماه، 22 بهمن و... حضوری حماسه ای داشته اند و امسال نیز بی شک حماسه آفرین خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در راهپیمایی فردا بار دیگر عظمت و اقتدار ملت ایران به جهانیان به ویژه استکبار جهانی نشان داده خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: تاریخ نشان داده است که حضور آمریکایی ها در هر کجای جهان جز بدبختی و جنگ و خونریزی و تفرقه به دنبال نخواهد داشت که حضور اشغالگران آمریکایی در افغانستان، عراق و... عینی ترین نمونه این ادعاست.

طبق گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اجرای گروه‌های سرود دانش ‌آموزی، برپایی غرفه ‌های فرهنگی و هنری و نمایشگاه‌ های متعدد، اجرای گروه‌های رجزخوانی و موزیک از برنامه ‌های جانبی این راهپیمایی است./1400/

ارسال نظرات