۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۲۳۰۱۹
همزمان در سراسر ایران اسلامی برگزار شد؛

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار
امروز در سرتاسر شهر و روستا‌های ایران صدای زنگ ۱۳ آبان به صدا در آمد و مردم ایران اسلامی راهپیمایی در تراز ۲۲ بهمن ماه را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امروز در سرتاسر شهر و روستا‌های ایران صدای زنگ ۱۳ آبان به صدا در آمد و مردم ایران اسلامی راهپیمایی در تراز ۲۲ بهمن ماه را به نمایش گذاشتند، بدون شک دشمنان این نظام خلق این حماسه شور انگیز و ملی را تاب نخواهند آورد و با دستور به رسانه های صوتی و تصویری خود مانع از نمایش این حرکت ضد استکباری در این مقیاس عظیم خواهند شد اما حقیقت آنچیزی بود و هست که ملت غیور ایران اسلام در سیزدهم آبانماه یک هزار و چهارصد و یک به نمایش در آورده و حماسه ای دیگر را در تاریخ این انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته و نشان دادند اگر چه تحریم و سختی های اقتصادی ملت را آزرده کرده است اما این ملت مقاوم به زانو در نخواهد آمد.

۱۳ آبان در تقویم انقلاب اسلامی به مناسبت سه رویداد مهم، نطق تاریخی امام راحل و تبعید ایشان، شهادت شهدای دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

دشمنی دیرینه سردمداران کاخ سفید علیه ایرانیان و نظام اسلامی فهرستی طولانی و متنوع دارد و در مقابل، یوم الله ۱۳ آبان و برنامه‌های هر ساله گرامیداشت این روز به نماد مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت دشمنان تبدیل شده است.

امسال اما مناطق کشور حال و هوای خاصی دارد، مردمی که حدود ۵۰  روز است شاهد فتنه‌انگیزی، آشوب، اغتشاش و رخدادهای تروریستی در نقاط مختلف کشور هستند که با برنامه ریزی ها و حمایت های مالی و رسانه ای آمریکا و متحدانش در قالب جنگ ترکیبی برپا شده است، صبرشان به سر آمده و با حضور پررنگتر در راهپیمایی ۱۳ آبان پیامی قوی و مهم مبنی بر شکست تازه‌ترین فتنه امریکایی-صهیونیستی دادند. 

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

مراسم امروز با عنوان «۱۳ آبان، حماسه ایستادگی مقاومت و استکبارستیزی» در بیش از ۹۰۰ شهر و استان از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ با حضور گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

گزارش خبرنگاران خبرگزاری رسا از استان ها از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم در آیین های امروز حکایت دارد. 

البته قبل از گزارش خبرنگاران خود باید از زبان خبرنگاران غربی از حماسه پایتخت نشینان آغاز کرد.

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» در گزارش خود نوشت، ایران روز جمعه را به مناسبت سالگرد تسخیر سفارت ایالات متحده (لانه جاسوسی) در تهران در سال ۱۹۷۹ جشن گرفت.

این منبع خبری به پخش صحنه‌هایی از حضور پرشور مردم و سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران از تلویزیون ایران اشاره کرد و نوشت، تلویزیون دولتی ایران به طور زنده تظاهرات‌های مختلف در سراسر کشور پخش می‌کند، در تظاهرات تهران زنان چادری که شمار آن‌ها بسیار بود پرچم جمهوری اسلامی ایران  را به اهتزاز در ‌آوردند.

این منبع خبری نوشت، تظاهرکنندگان شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

قم زنگ انقلاب دوم را پرشورتر از همیشه به صدا درآورد

قم همزمان با سایر مردم متدین و وطن ذوست ایران اسلامی با صدایی ریا و شعارهایی استکبار ستیزانه همراه با سایر مسئولان استانی و شخصیت های حوزوی خود بر علیه استکبار خروشید و از مسئولان قضایی خواستار محاکمه آشوبگران و تروریست ها شدند.

شیرازی ها به همراه آرتین شعار مرگ بر آمریکا را به یاد آرشام سردادند

مردم استان فارس خصوصاً هموطنان شیرازی از کنار سومین حرم اهل بیت و مقتل الشهدای این شهر با حضور آرتین و به یاد پدر و مادر و برادرش آرشام که شهید این حادثه تروریستی بودند شعارهای استکبار ستیزانه ای را سر داده و خواهان اشد مجازات برای عاملان این حادثه بودند.

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

شیعه و سنی در کنار هم و با اتحاد و انسجام بر علیه استکبار بانک استکبارستیزی برآوردند

راهپیمایی باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شرکت اقشار مختلف مردم شیعه و سنی، دانشجویان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان در ۵۰ نقطه جمعیتی این استان آغاز شد و در این آیین ضد استکباری مردم شهرها و روستاهای استان یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به دنیا اعلام کردند.

حاضران در این مراسم همچنین با سردادن شعارهای "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "این همه لشکر آمده به عشق  رهبر آمده"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. راهپیمایی کنندگان همچنین با سر دادن "فتنه گر حیا کن آشوب را رها کن خواستار پایان اغتشاش و آشوبگری در کشور شدند.

تجدید بیعت مردم اردبیل با آرمان های انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی

دانش آموزان و اقشار مختلف مردم استان اردبیل با حضور پرشور در خیابان‌ها و  میادین شهرهای مختلف، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل بر مبارزه قاطع با استکبار جهانیتاکید کردند. 

آیین راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر اردبیل در پارس‌آباد، بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، انگوت، مشگین‌شهر، خلخال، گیوی، نمین، نیر، سرعین، جعفرآباد، عنبران، هشجین، تازه‌کند، مغانسر، کلور، ثمرین،لاهرود، هیر، قصابه، رضی، اسلام‌آباد، ایردموسی، مرادلو، فخرآباد، آبی‌بیگلو و کوراییم برگزار شد. 

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

حضور پرشور دانش آموزان هرمزگان در گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان

دانش‌آموزان و مردم ولایتمدار هرمزگان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی‌داشتند.

اعلام آمادگی مجدد مردم کردستان برای همراهی با نظام و انقلاب 

راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم کردستان از جمله دانش آموزان، دانشجویان، مسوولان و بازاریان در اقصی نقاط استان آغاز شد و شرکت کنندگان آمدند تا بار دیگر شعار مرگ بر استکبار سر دهند.

کردستانی‌ها از چند روز گذشته آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد تاریخی اعلام کرده بودند تا با شعارهای دشمن‌شکن نشان دهند همواره پای نظام و انقلابشان ایستادند و از خون شهدای این مرز و بوم پاسداری می‌کنند.

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

مشارکت  پرشور مردم خراسان رضوی در گرامیداشت روز ۱۳ آبان 

مردم ولایت‌مدار خراسان رضوی  در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند و در مرکز این استان هم  در میدان شهدای شهر مشهد حضور پرشور و گسترده‌ای داشتند و شعار «حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» سر دادند. 

با حضوز گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم مشهد در هوای بارانی و نسبتا سرد، راهپیمایان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و سردادن شعارهایی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کردند. 

اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه سرود دانش آموزی محبان الحسین (ع) و سردادن شعارهای انقلابی و قرائت بیانیه از جمله برنامه های مراسم  راهپیمایی۱۳ آبان در عرصه میدان شهدا بود.

۱۳ آبان و حماسه‌ای دیگر در مُلک سلیمانی 

تجمع ملت غیور و شهیدپرور شهر  کرمان در میدان شورا ساعتی قبل از آغاز راهپیمایی ۱۳ آبان در هوایی ابری با نم باران شب گذشته تشکیل شد و با سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر  اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "جانم فدای رهبر"، حال و هوای حماسی به خود گرفت.

تجمع کنندگان با حمل تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

خبرهای رسیده از سایر مناطق و شهرستان های استان کرمان نیز حاکی از تشکیل تجمع باشکوه مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان است.

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

فریاد  مبارزه با استکبار در ۴۰ شهر آذربایجان‌شرقی

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در ۴۰ شهر آذربایجان شرقی آغاز شد.

در کلان شهر تبریز، مراسم راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از محلات و مساجد آغاز و راهپیمایان با طی مسیرهای اعلامی در ساعت ۱۰:۳۰ صبح در میدان ساعت و میدان شریعتی تجمع کرده و سپس به صورت یکپارچه و متحد به سمت مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز حرکت کردند. 

نه قاطع مردم آذربایجان غربی به اغتشاش و استکبار 

 آیین راهپیمایی پرشور و شعور روز ملی مبارزه با استکبار در آذربایجان غربی با حضور گسترده مردم بویژه دانش آموزان جوان و نوجوان، برای اثبات حقانیت ملت و نه قاطع به اغتشاش و استکبار در شهرهای مختلف این استان برگزار شد.

حضور مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، حتی کودکان با پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی، برافراشته کردن تمثال  مقام معظم رهبری، در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر و نظایر آن و سردادن شعارهای خودجوش در بیزاری از اغتشاشگران و استکبار جهانی از مهمترین جلوه های ابتدای راهپیمایی امروز ۱۳ آبان در ارومیه است.

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

 طنین شعار "مرگ بر آمریکا" در استان قزوین 

دانشجویان و دانش آموزان در ۳۰ نقطه استان قزوین  همراه با سایر اقشار، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان را با شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" آغاز کردند. 

شرکت کنندگان در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان در شهر قزوین با سر دادن شعارهای ضد استکباری از میدان میرعماد راهپیمایی خود را آغاز کرده و با عبور از خیابان های نادری و امام خمینی (ره) رهسپار مسجد النبی (ص) میعادگاه نماز جمعه شدند. 

علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان پرشور، جمع زیادی از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای جان بر کف مسلح نیز به همراه دیگر اقشار در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در قزوین حضوریافتند. 

حماسه ایستادگی و استکبار ستیزی آحاد مردم مازندران در ۱۳ آبان

 آحاد مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان همزمان در۴۶ نقطه از استان مازندران در هوای آفتابی پاییزی گرد هم آمدند و ۱۳ آبان را گرامی داشتند. امسال در حالی مردم  ولایت پذیر و مومن دیار علویان به استقبال یوم الله ۱۳ آبان رفتند که طی ۵۰ روز اخیر شاهد جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکای تروریست، اغتشاشات و ناآرامی هایی را در داخل کشور هستند، آشوب هایی که منجر به شهید شدن شماری از هموطنان ما شد.

شماری از دانش آموزان ساروی نیز به یاد هفتمین روز از شهادت مظلومانه سه دانش آموز تروریست حرم مطهار شاهچراغ شمع هایی را درمسیر راهپیمایی روشن کردند.

ساروی ها راهپیمایی را از میدان ابن شهرآشوب به سمت مصلی این شهر شروع کردند و با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده، مازندران آماده" ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، بانی اغتشاشات آمریکاست آمریکاست، گرد هم آمدند.

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

ابراز بیزاری جوانان لرستان از جنایات استکبار جهانی 

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با تمام نقاط کشور با حضور گسترده  اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان استان ولایتمدار و شهید پرور لرستان برپا شد.

از همان ابتدای راهپیمایی  ندای الله اکبر مردم همیشه در صحنه و ولایی لرستان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان  طنین انداز شد و فریاد انزجار و بیزاری جوانان و نوجوانان سرزمین رشادت ها و پای مردی ها از جنایات استکبار جهانی و همدستانش در جای جای این استان به گوش رسید. 

مردم ولایتمدار لرستان دست نوشته هایی در حمایت از انقلاب و رهبری و همچنین خط بطلان بر نقشه های شوم بدخواهان و مستکبران به همراه داشتند و شعارهای ایستادگی در مقابل استکبار سر دادند  و در فضایی صمیمی و با شکوه مسیرهای تعیین شده را طی کردند.

راهپیمایان شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، و جانم فدای رهبر سر دادند و اقدامات خصمانه توطئه گران و آشوبگرانی را که نوک پیکان خصمانه خود را به سوی ملت ایران و جوانان پاکش نشانه گرفته اند محکوم کردند. 

روز ملی   مبارزه با استکبار و فریاد مرگ بر آمریکا در چهار محال و بختیاری

راهپیمایی روز ۱۳ آبان‌ماه چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در ۱۰ شهرستان این استان شکل گرفت و فریاد ضد استکباری و استکبارستیزی شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی طنین‌انداز شد.

در شهر کرد، راهپیمایی از محل چهارراه بازار مرکز استان رقم خورد و تا مصلای امام خمینی (ره) ادامه یافت. 

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

بانگ استکبارستیزی مردم استان مرکزی 

خروش استکبارستیز مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعارهای با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق، با همراهی پر شور دانش‌آموزان و دانشجویان جلوه‌ای ویژه داشت. 

حوانان دانش آموز و دانشجوی  بابصیرت و آگاه در اراک در حالی که تمثال امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانسنگ جنگ تحمیلی از جمله شهید "حسین فهمیده" را در دست داشتند با قرائت قطعنامه‌های مختلف حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان نشان دادند. 

مردم انقلابی شهر اراک پس از عبور از خیابان‌های شهید رجایی، ۱۷ شهریور و دکتر حسابی وارد میدان سرداران شده و پس از شرکت در جشن بادبادک‌ها و آتش زدن آدمک‌ها، برای استماع سخنرانی و قطعنامه وارد مصلی بیت‌المقدس این شهر شدند. 

در مسیر راهپیمایی نیز بیش از ۱۰ غرفه توزیع اقلام فرهنگی مانند پرچم و ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از راهپیمایان ایجاد شده است.

۱۳ آبان در اصفهان، وحدت اقشار مختلف در برابر استکبار

در راهپیمایی امروز در استان اصفهان،  آحاد و اقشار مختلف بویژه علما، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان، دانشجویان، کسبه و ورزشکاران حضور داشتند. 

در شهر اصفهان، مراسم راهپیمایی  از ۲ مسیر خیابان حافظ و سپه، به سمت میدان امام (نقش جهان) برقرار شد. 

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

فریاد انزجار مردم ایلام از استکبار جهانی

در استان ایلام هم  مردم در یوم الله ۱۳ آبان با حضور پر رنگ در ابن راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و امام راحل بار دیگر وحدت و همبستگی خود را نشان دادند و با شعارهای ضد استکباری انزجار خود را آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند.

در شهر مرزی دهلران، مردم دیار فتح المبین و محرم اعم از پیر و جوان همچنین انزجار خود را از اغتشاشگران و هنجارشکنان که فریب توطئه های دشمنان را خورده اند، اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع انتظامی و قضایی با آنها شدند.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران نیز در این مراسم با تبریک ۱۳ آبان گفت: امروز همه شما ملت ولایت مدار با آرمان های امام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردید.

وی به جنایات آمریکا در جهان و ۲۲ کشور در این ۳۰ سال اشاره و افزود: کارنامه ایالات متحده آمریکا نشان داده این رژیم استکباری جنایتکارترین کشور جهان است که داعیه حقوق بشر دارد ولی از حکومت های فاسد در سراسر جهان دفاع می کند.

۱۳ آبانی در تراز ۲۲ بهمن ماه/ حضور ملت ایران قاطعانه تر از همیشه در برابر استکبار

عزم جدی مردم استان یزد در مبارزه با استکبار جهانی 

در راهپیمایی امروز که در ۳۰ نقطه استان یزد با حضور گسترده مردم به خصوص خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان و سایر  اقشار جامعه و مسئولان برگزار شد شرکت‌کنندگان بار دیگر ضمن تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی، روحیه استکبار ستیزی خود را نشان دادند.

راهپیمایان استان یزد در حالی که با خود عکس‌هایی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، پرچم نظام اسلامی، عکس شهدا و همچنین بنرها، پلاکاردها و پوسترهایی در بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و مبارزه با  استکبارجهانی حمل  می‌کردند بار دیگر بینش و بصیرت دینی، ملی و انقلابی خود را نشان دادند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان  در شهر یزد در پایان در تائید بندهای قطعنامه‌ سراسری ضمن محکوم کردن اقدامات و برنامه‌های استکبارجهانی به خصوص آمریکا علیه ملت و کشور اسلامی ایران بار دیگر عزم جدی خود را در مبارزه و مقاومت مقابل دشمنان قسم خورده این آب  و خاک اعلام کردند.

در پایان مراسم قطعنامه ای قرائت شد که متن قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

گرامیداشت سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امسال در حالی با مراسم هفتم جانسوز شهدای مظلوم حرم مطهر حضرت احمدابن‌موسی«علیهما السلام» تقارن یافته، که این جنایتِ شقاوت‌آمیز و سکوت مدعیان حقوق بشر، گواهی بر عمقِ کینه و تجسمِ شرارتِ طاغوتِ اعظم آمریکای سلطه گر و نشانی از دست  دشمنِ آتش‌افروز و عوامل خائن، جاهل و غافل آن علیه ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و چالشی است که از  ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، با سرنگونی حکومت ملی مصدق آغاز و با رخدادهای سه‌گانه‌یِ تجربه‌آموز این روز، یعنی «تبعید حضرت امام«قدس الله نفسه الزکیه» به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک و یزیدی پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۳۵۸ » ادامه یافته و هم‌اکنون نیز در هیئت جنگ ترکیبی با ترور دانشمندان و فرماندهان نظامی و حمایت از گروهک‌های تروریستیِ وهابی و سلفی و منافقین ، تجزیه‌طلب‌ها و اغتشاشگران استمرار و با دستور کار قرار دادن سیاست‌های تبلیغی و رسانه‌ای فعال‌ در زمینۀ مأیوس‌سازی مردم با جعل اخبار ، تحلیل‌های مغرضانه ، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها ، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش ، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسّنات بزرگ و البته با استمداد از دنباله‌های آنان در داخل کشور که با قلم‌فروشی و وطن‌فروشی و تیز کردن قمه اوباش و با بهره‌مندی از آزادی‌ها و امکانات کشور در خدمت دشمن و شبکه‌های نیابتی آن حرکت می‌کنند ادامه دارد.

اینک در این هنگامه غرورآفرینِ حماسه یِ ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی، و در شرایطی که افول آمریکا آغاز و قدرت استکبار  تنزل یافته و نشانه‌های انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی و اختلافات و دو دستگی‌های خونین داخلی نمایان گشته، و پیکر نامبارک این بت بزرگ در منطقه، به خاک مالیده شده و در سوی مقابل، ایران قوی و مستقل با اراده‌یِ شکست‌ناپذیر در نظم جدید جهانی به حقیقتی انکارناپذیر مبدل گشته، ما شرکت کنندگان در تظاهرات سراسری و یکپارچه ۱۳ آبان ماه، مواضع خود را با بانگ رسای «الله اکبر» و «خامنه ای رهبر»  به جهانیان اعلام می کنیم:

 ۱ـ ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق و عهدی دوباره با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی«رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری امام خامنه ای«مد ظله العالی» همچنان بر وحدت و همگرایی حول محور رهنمون‌بخش ولایت فقیه و تمسک به رهبری مقتدای عظیم الشان ملت ایران در عبور از گذرگاه‌های تاریخی تأکید، تبیین، تعمیق و ارتقای نگاه نسل‌های آتی انقلاب نسبت به این نعمت بی‌بدیل الهی را خواستاریم.

 ۲ـ  ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی با آگاهی نسبت به فتنه مرجفون، نیک می‌دانیم نقشه‌های سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، با کمک اشرافیت بدوی آل‌سعود و اشرافیت خرافه‌پرست بریتانیا با قشون‌کشی بی‌سابقه سایبری و شبیخون وَهم‌آورِ شناختی، با اسیران چشم و گوش بسته عالم مجازی و با کمک بعضی سلبریتی‌های بی‌هویت و مأمور و مزدور که در اغتشاشات اخیر ناکام ماندند دست از سر جوانان این مرز و بوم بر نخواهند داشت، لذا از خانواده‌ها، مربیان، معلمان و اساتید فرهیخته و مسئولین فرهنگی بصیر و دلسوز کشور می‌خواهیم که با حفظ هوشیاری، ارتباط و گفتگو با نسل جوان، به تبیین واقعیت ها و خنثی سازی نقشه دشمنان اهتمام نمایند .

 ۳ـ  ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی از مسئولین فرهنگی کشور بویژه وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و رسانه‌های جمعی می‌خواهیم، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی  امام خامنه‌ای«مد ظله العالی» را، در زمینه جهاد و تولید محتوا و گنجاندن مضامین اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی  را جامه عمل پوشانده و با احساس مسئولیت نسبت به برنامه ریزی برای مقابله با حجم عظیم محتوای دروغ، تهمت و سخنان انحرافی که ذهن فعال نوجوانان وجوانان ما را هدف گرفته اند؛  اقدام نمایند.

 ۴ـ ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از اقدامات انقلابی مجلس محترم، دولت ارزشی و جهادی و دستگاه محترم قضا مصرانه بر مقابله مستمر بر فتنه انگیزی‌ها و اخلال‌گری‌ها تاکید و استفاده  از نگاه و توان و ظرفیت نخبگان جوان در پیشبرد کارها را گره‌گشای کشور در شرایط و وضعیت خطیر دانسته و از مسئولین امر می‌خواهیم ضمن رسیدگی به مشکلات معیشتی و رفاهی مردم صف معترضان و اعتراضات به حق آنان را از مغرضان جدا دانسته و راه‌کارهای قانونی بیان انتقادات را فراهم سازند.

۵ ـ به نام نامی خدای مظلومان و خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای امنیت و شهدای بارگاهِ قدسیِ حضرت شاهچراغ«علیه السلام» و ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار، مردم شیراز و ملت ایران، از دستگاه‌های مسئول و بخش حقوقی و قضائی کشور خواستاریم عاملان این جنایات اندوهبار و سررشته‌های فاجعه‌آفرینی‌های یک ماهه اخیر را سریعاً شناسایی و مجازات نموده و همکاری کنندگان با سنتکام رسانه‌ای را تحریم نماید.

 ۶ـ ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی از دانش‌آموزان و دانشجویان و اساتید معزز، این پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی، که با هوشمندی  و بصیرت، استوار و پابرجا، با مقاومتی آگاهانه و وظیفه‌شناسیِ مسئولانه، در مقابل عوامل فتنه‌انگیز مراکز آموزشی ایستادگی کردند قدردانی نموده و همچنین از امت ایران اسلامی می‌خواهیم در مقابل دست آتش‌افروز و جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می‌دارد ید واحده‌ بوده و وحدت و انسجام خود را حفظ نمایند.

 ۷ـ ما امت شهیدپرور، استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی را مرهون خون ده‌ها هزار شهید گرانقدر و مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران و جان‌برکفان نیروهای حافظ امنیت کشور و مجاهدت‌های ایثارگرانه و فداکارانه آنان دانسته و در پایان با درود به روح پرفتوح همه شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای مدافع امنیت کشور، شهدای محور مقاومت و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عهد می‌بندیم که همواره ادامه دهندگان راه پرفروغ و نورانی آنان و قدردان و پشتیبان و حافظان امنیت کشور خواهیم بود.

و السلام  علیکم  و رحمت الله و برکاته

جمعه  ۱۳ آبان ۱۴۰۱ هجری خورشیدی

مطابق با ۸ ربیع الثانی ۱۴۴۴ هجری قمری»

ارسال نظرات