۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۲۳۰۹۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری پنجمین جشنواره قرآن و عترت طلاب خراسان شمالی

برگزاری پنجمین جشنواره قرآن و عترت طلاب خراسان شمالی
حجت‌الاسلام رفیعی گفت: فردا آخرین‌مهلت ثبت‌نام در پنجمین جشنواره قرآن و عترت طلاب استان است و علاقه‌مندان می‌توانند در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز، در جمع طلاب استان، با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره قرآن و عترت طلاب خراسان شمالی، اظهار داشت: فردا آخرین‌مهلت ثبت‌نام این جشنواره است و فرزندان و همسران طلاب می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: در پنجمین جشنواره قرآن و عترت طلاب خراسان شمالی فرزندان طلاب در دو رده سنی کمتر از ۱۵ سال و بیشتر از ۱۵ سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: رشته‌های این جشنواره شامل: نقاشی، حفظ، ترتیل، قرائت، تفسیر، کتاب‌خوانی با موضوع جهاد تبیین است و علاقه‌مندان می‌توانند در راستای این موارد فعالیت کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مرحله اول سطح‌بندی می‌شوند و بر اساس امتیازی که کسب می‌کنند وارد مرحله استانی می‌شوند و مرحله استانی هم در آذرماه امسال برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله‌به‌مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی با تأکید بر اهمیت سبک زندگی قرآنی، تصریح کرد: پنجمین جشنواره قرآن و عترت طلاب استان باهدف شناسایی، استعدادیابی و شکوفایی استعدادهای قرآنی فرزندان و همسران طلاب برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه مشکلاتی وجود دارد که با رجوع به قرآن حل می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند در تغییر سبک زندگی فرزندان خود به سمت قرآن نقش پررنگی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد خانواده‌ها باید تلاش کنند در محیط خانواده فرهنگ قرآنی حکم‌فرما باشد تا بدین طریق فرزندان ما از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

لازم به ذکر است: در سال گذشته ۱۷۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند که از هر رشته یک نفر به مرحله کشوری راه پیدا کرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات