۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۲۳۱۰۲

جزئیات برگزاری سومين كنگره بین‌المللی امام رضا و علوم روز

جزئیات برگزاری سومين كنگره بین‌المللی امام رضا و علوم روز
هم‌زمان با سال تولید دانش بینان و اشتغال آفرین، سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سومين كنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام تولید دانش بینان و اشتغال آفرین نام‌گرفته است، توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

این رویداد بین‌المللی در محورهای مختلف علوم مبتنی بر سیره و تعالیم عالم آل محمد(ص) ازجمله اقتصاد، مدیریت، علوم تربیتی و روان‌شناسی، علوم پزشکی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، فرهنگ و ارتباطات و همچنین بخش ویژه امام رضا(ع) و تحول دانش‌بنیان برگزار می‌شود.تدارک 5 نشست علمي با حضور نخبگان و پژوهشگران ملي و بین‌المللی، برپایی 3 كارگاه تخصصي درزمینهٔ مهارت‌های مطالعه و پژوهش در علوم و معارف امام رضا(ع)، حمايت و تقدير از كتب و پایان‌نامه‌های برتر، چاپ مقالات برتر در مجله امام رضا(ع) و علوم روز و ساير مجلات پژوهشي و نمایه‌سازی در پایگاه‌های علمي از جمله اقدامات و برنامه های این کنگره خواهد بود.

این خبر حاکی است، افتتاحيه كنگره، 23 آذرماه 1401 در آستانه هفته ملي پژوهش برگزار خواهد شد و پژوهشگران و علاقه مندان تا 20 فروردين 1402 مهلت‌دارند تا مقالات خود را به اين كنگره ارسال نمايند. اختتاميه كنگره نيز چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 برگزار می شود.

اطلاعات بيشتر و روزآمد كنگره در پايگاه اينترنتي آن به نشاني www.science.imamreza.ac.ir در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان سيره اهل‌بیت علیهم‌السلام است. شایان ذکر است دبيرخانه كنگره با رايانامه science@imamreza.ac.ir و تلفن 05138041 داخلي 3120 یا شناسه Ya_Hoseiiin128@ در پیام‌رسان ايتا آماده پاسخگويي به سؤالات و راهنمايي مراجعه‌کنندگان است.

ارسال نظرات