۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۲۳۱۱۷
با حضور امام جمعه شیراز برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت شهدای حرم حضرت شاهچراغ در قم

مراسم بزرگداشت شهدای حرم حضرت شاهچراغ در قم
مراسم بزرگداشت شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شهدای طلاب حوادث اخیر با حضور حجت الاسلام والمسلمین دژکام در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شهدای طلبه حوادث اخیر، شامگاه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد.

امام جمعه شیراز سخنران مراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ گفت: دشمنان نظام با قدرت جمهوری اسلامی مخالف هستند و در تجهیز و تهیه عده و عُده وظیفه ای را برعهده دارد، برادران نظامی وظیفه خود را به خوبی انجام داده و می دهند، اما آیا در بخش اقتصادی مجهز شده ایم؟

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان کشور باید در میدان اقتصادی جهاد کنند، ابراز کرد: مدیران ارشد و دولت حاضر در این میدان مهم ورود کرده و خشم دشمن از حضور دولتمردان در میدان جهاد اقتصادی است، از این رو کشور را تحریم های بیشتری می کنند.

وی مردم شیراز را عاشق اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: ریشه های حرکت های تروریستی که آمریکا و اسرائیل باشد به حرمت اهل بیت(ع) به زودی خشکانده خواهد شد.

گفتنی است، این مراسم به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان فارس، مجمع نمایندگان طلاب استان فارس و بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شده است.

ارسال نظرات