۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۷۲۲۵۴۵

تقدیر مجمع طلاب شاهد از خروش غیورانه مردم در محکومیت اقدام تروریستی شیراز

تقدیر مجمع طلاب شاهد از خروش غیورانه مردم در محکومیت اقدام تروریستی شیراز
در پی اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، مجمع طلاب و فضلای فرزند شهید بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی خروش غیورانه میلیونی ملت مسلمان ایران که به دنبال حادثه تروریستی حرم امن اهل بیت علیهم السلام در شیراز، و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان صورت گرفت، مجمع طلاب و فضلای فرزند شهید، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الواحد القهار

شیوه شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران حرم شاه‌چراغ که در حال توسل و عبادت بودند، دل هر انسان آزاده را به درد آورد و ما طلاب و فضلای فرزند شاهد، این اقدام ضد بشری و ضد دینی عوامل استکبار را به شدت محکوم کرده و عاجزانه از درگاه خداوند مهربان برای شهیدان این حادثه تروریستی، علو درجات و برای مجروحین عزیز، شفای عاجل را طلب می‌کنیم.

اما خروش غیورانه، سراسری و میلیونی مردم قدرشناس و بصیر ایران، نشان داد ملت ایران همچنان ملت امام حسین و در راه سردار سلیمانی است و باید در برابر این ملت یکپارچه مهر، سر تعظیم فرود آورد.

مجمع طلاب و فضلای شاهد ضمن تشکر از ملت شهید پرور ایران، اعلام می‌دارد راهپیمایی بزرگ نمازگزاران روز جمعه از یکسو التیامی بود بر آن جراحت نشسته بر قلب ایران و از سوی دیگر پیامی صریح، قاطع و رسا بود برای دوستان، دشمنان و مسئولان ایران عزیز.

آحاد ملت ایران به خصوص عناصر پیشگام و نیز حوزویان فرزند شهید، نمی‌توانند بیش از این شاهد جری‌تر شدن دشمنان خارجی و عوامل واگرا و خود فروخته داخلی باشند.

بر این اساس ما طلاب و فضلای فرزند شاهد از مسئولین قضایی و امنیتی، مصرانه خواهان برخورد سخت بازدارنده، عبرت آموز و هزینه دار با حریم شکنانی هستیم که با ایجاد اغتشاش و رواج احساس نا امنی، به یقین محارب و مفسد محسوب می‌شوند.

همچنین سوء استفاده بیشتر دشمنان از جوانان و نوجوانان عزیز سرزمینمان قابل تحمل نبوده و از همه مسئولان و قوای علمی، فرهنگی و رسانه‌ای کشور می‌خواهیم، با جهاد تبیین و روشنگری، راه دشمن را بر فریب فرزندان ملت بسته و با حفظ محیطهای علمی، بر شتاب علمی کشور بیفزایند.

فشار دشمنان و عوامل داخلی به ویژه عناصر واگرا و وطن فروش در مناصب تصمیم ساز و تصمیم گیر، تأثیر قابل توجهی در مسئولین می‌گذارند. بنابر این، به دولت انقلابی و اهل رحمت سیزدهم که مردان میدان و خادمان بی‌ریا هستند، هشدار شفاف و صریح می‌دهیم که پاک سازی، گامی در مسیر تعالی کشور خواهد بود.

البته به نوبه خود و با تمام توان، دولت عزیزمان و قوای نظام را حمایت می‌کنیم.

یک مطالبه جدی:

سامان‌دهی اصولی شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات، حمایت فوری و همه جانبه از پیام‌رسان‌های داخلی و البته تنبیه و مجازات پیام‌رسانان خارجی که بدون توجه به ضوابط و قوانین داخلی کشورمان، آزادانه و بی پروا، ارزش‌ها، امنیت و منافع ملی ایران مقتدر را مورد هتک و تهاجم قرار داده‌اند باید در دستور کارهای اولویت‌دار قوای سه گانه قرار گیرد.

٧ آبان ۱۴۰۱
مجمع طلاب و فضلای فرزند شاهد

ارسال نظرات