۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۷۲۳۱۲۴
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان خبر داد؛

برگزاری پویش «لبخند مادری» در لرستان

برگزاری پویش «لبخند مادری» در لرستان
طائف گفت: پویش «لبخند مادری» با هدف تشویق به فرزندآوری، فرزند پروی و حمایت از خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند امروز در لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مجید طائف، در آیین افتتاحیه طرح «لبخند مادری» گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح ۱۰۰ بسته شامل ۴۰ قلم مورد نیاز مادر و کودک از جمله انواع پوشاک، تب سنج، پتو، حوله، و لوازم بهداشتی به ارزش هر بسته پنج میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند و دارای بیش از سه فرزند توزیع شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با بیان این که شناسایی این خانواده ها توسط گروه های جهادی و با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر انجام می‌شود، افزود: این طرح تا پایان امسال ادامه خواهد داشت و در مراحل بعدی خانواده‌های بیش از سه فرزند دیگر استان و دارای سه قلو از این بسته ها بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: طی سالجاری در خانواده‌های دارای ۳ قلو برای هر فرزند یک میلیون به همراه تأمین پوشک تا ۶ ماه و به یک بسته لبخند مادری و همچنین جهت هر فرزند نیز یک حساب سپرده ۲ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

طائف بیان کرد: اقلام اهدایی این بسته‌ها، با حمایت مالی بنیاد ۱۵ خرداد از اجناس و برندهای باکیفیت ایرانی تهیه شده‌اند و با این اقدام از اشتغال‌آفرینی و رونق گرفتن چرخه تولید نیز حمایت شده است.

وی عنوان داشت: ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در لرستان در راستای بحث فرزند آوری و حمایت از بنیان خانواده و برای زوج‌های نابارور حمایت‌های خوبی انجام می‌دهد و در این راستا تسهیلات ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی بستگی به شرایط آن‌ها در نظر گرفته است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات