۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۲۳۱۵۰
امام جمعه موقت کرمانشاه:

در برخورد با اغتشاشگران بهترین و کارآمدترین شیوه ها اتخاذ شود

در برخورد با اغتشاشگران بهترین و کارآمدترین شیوه ها اتخاذ شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: باید در برخورد با اغتشاشگران بهترین و کارآمدترین شیوه ها اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی صبح امروز در دیدار با جمعی از طلاب و حوزویان کرمانشاه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، بیان داشت: اولین چیزی که در این اغتشاشات به ذهن هر انسان منصفی خطور می کرد، نقش پررنگ و مدیریت بیگانگان در این آشوب ها بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بی گمان زمینه های آغاز این اغتشاشات از ماهها و شاید سال ها پیش چیده شده بود به طوری که رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی تبلیغاتی خود در چند روز پیش عملا اعلام کرده بود که «ایران را آزاد می کنیم» که این امر دخالت مستقیم در امور دیگر کشورهای جهان است.

وی در ادامه افزود: تغییر نحوه اغتشاشات، طولانی شدن مدت زمان این آشوب ها، حمایت تام و کامل رسانه های معاند از این وضعیت همگی نشان از عزم راسخ دشمنان این نظام برای ساقط کردن این انقلاب دارد، لذا باید هوشیار باشیم و در جنگ رسانه ای اسیر دشمنان نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اشاره کرد و بیان داشت: جنایتی که در حرم شاهچراغ توسط عوامل تکفیری و داعش انجام گرفت این واقعیت را برای ما عیان کرد که برخی از کشورهای منطقه اغتشاشات داخل کشور را رصد و مدیریت می کنند ولی بی شک به زودی پاسخ دندان شکنی به این دخالت های بی جای خود دریافت خواهند کرد.

امام  جمعه موقت کرمانشاه اظهار کرد: کسی مخالف انتقاد و حق مطالبه گری شهروندان نیست، ولی هرگز نمی توان از بین بردن اموال عمومی و دولتی، حمله به پلیس و دیگر اقدامات خشن را انتقاد و مطالبه گری معنا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: باید در برخورد با اغتشاشگران بهترین و کارآمدترین شیوه ها اتخاذ شود، شیوه هایی که اولا زمینه حضور اغتشاشگران در این تجمعات را از بین ببرد و دوم اینکه این شیوه ها به گونه ای باشد که بهانه به دست حامیان دروغین حقوق بشر ندهند زیرا هیچ انسان منصفی نمی پسندد که خونی در این کشور ریخته شود./1400/

ارسال نظرات